LilleMy Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Æsj, nå er den her igjen, den laaaaange løpetiden. Blodflekker overalt, med mindre jeg husker å ta på henne trusen, da.... Men husker jeg det, glemmer jeg lett å ta den av når hun skal ut og tisse.... Akk.... jeg vurderer - nesten seriøst - hver gang det er løpetid om jeg kanskje heller burde hatt en hannhund.... :klø: Så får jeg jo bare håpe at den ikke varer mer enn tre uker - aller helst bør det ikke gå mer enn to uker og fem dager... da er vi ferdig med sølet før julaften. Men det skal holde hardt! BLÆH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Løpetid ja.... Det er noe herk Her i huset nekter den ene tispen å ha på seg bleien. Vet ikke hvor mange jeg har kjøpt... Hun tygger de i stykker GRRRRRRR Så jeg har gitt opp lar henne gå uten. Hun er riktignok flink til å holde seg ren, så det går på et vis. Men enig med deg... Glad når det er over Smilla1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Synes at løpetiden er helt grei, jeg. Det drypper selvsagt litt, men hunden vasker seg ofte selv. Vi har aldri brukt bleie eller truse på hunden vår, likevel er de 2-4 ukene helt greie. Hunden er roligere enn vanlig, men desto mer masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har hanhund, og jeg må si det at jeg vurderer å kjøpe tispe neste gang... Er det en tispe med løpetid i nærheten får jeg han ikke med meg i det hele tatt. Da er det bare å ta på båndet og gå hjem, han blir helt tullerusk og vil ikke noe annet enn å følge tispa hjem. Han piper og ståker, selv når vi har gått langt unna. Fordeler og ulemper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Hadde tispe før, og tror egentlig ikke jeg vil ha en tispe igjen. Får se. Er ikke alltid det beste med hannhunder heller når tispene har løpetid. Du får jo aldri gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Hunden er roligere enn vanlig' date=' men desto mer masete.[/quote'] Hæ?! Joda, det er nok fordeler og ulemper med både tisper og hannhunder. er glad jeg bare har én av dem å fokusere på under løpetiden i alle fall!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #7 Del Skrevet 10. desember 2003 Det er faktisk sant! Hunden vår blir kosete og slapp når hun har løpetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå