Gå til innhold

Løpetid..... så kjedelig!


LilleMy

Anbefalte innlegg

Æsj, nå er den her igjen, den laaaaange løpetiden. Blodflekker overalt, med mindre jeg husker å ta på henne trusen, da.... Men husker jeg det, glemmer jeg lett å ta den av når hun skal ut og tisse.... :sjokkert:

Akk.... jeg vurderer - nesten seriøst - hver gang det er løpetid om jeg kanskje heller burde hatt en hannhund.... :klø:

Så får jeg jo bare håpe at den ikke varer mer enn tre uker - aller helst bør det ikke gå mer enn to uker og fem dager... da er vi ferdig med sølet før julaften. Men det skal holde hardt! :roll:

BLÆH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løpetid ja.... Det er noe herk :cry: Her i huset nekter den ene tispen å ha på seg bleien. Vet ikke hvor mange jeg har kjøpt... Hun tygger de i stykker GRRRRRRR Så jeg har gitt opp lar henne gå uten. Hun er riktignok flink til å holde seg ren, så det går på et vis. Men enig med deg... Glad når det er over :ler:

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at løpetiden er helt grei, jeg.

Det drypper selvsagt litt, men hunden vasker seg ofte selv.

Vi har aldri brukt bleie eller truse på hunden vår, likevel er de 2-4 ukene helt greie. Hunden er roligere enn vanlig, men desto mer masete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hanhund, og jeg må si det at jeg vurderer å kjøpe tispe neste gang... Er det en tispe med løpetid i nærheten får jeg han ikke med meg i det hele tatt. Da er det bare å ta på båndet og gå hjem, han blir helt tullerusk og vil ikke noe annet enn å følge tispa hjem. Han piper og ståker, selv når vi har gått langt unna.

Fordeler og ulemper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tispe før, og tror egentlig ikke jeg vil ha en tispe igjen. Får se. Er ikke alltid det beste med hannhunder heller når tispene har løpetid. Du får jo aldri gått videre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er roligere enn vanlig' date=' men desto mer masete.[/quote']

Hæ?!

Joda, det er nok fordeler og ulemper med både tisper og hannhunder. er glad jeg bare har én av dem å fokusere på under løpetiden i alle fall!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...