Gå til innhold

67 kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg veier 67 kg og er 170 cm høy. Er det mye? Jeg har synlig mage som henger og slenger. Lårene er store med masse fet på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 160cm og veier 65kg. Ser slank ut og har ikke mage. Skjønner ikke helt hvordan du kan se tjukk ut.

• Liker 3
Skrevet

Ikke lite heller, nei.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det virkelig interessant å vite om antall kilo er lite eller mye i forhold til høyde?

Det kommer jo klart frem etter #3 at antall kilo ikke ha noe å si, alt kommer an på kroppstypen.

Du svarer jo på sett og vis på det selv, med å si at du har masse ekstra fett.

Endret av Fysikeren
  • Liker 1
Skrevet

Forventer du deg at folk skal si at du er en nett og stram sylfide? Så lenge vi ikke har et bilde å bedømme etter, trenger du ikke spørre heller.

• Liker 1
Skrevet

tviler på om du er feit.

om du skule være det så må du være svak.

Skrevet

Mulig du bare trenger å trene litt for å stramme opp litt om det er ønsket, men det kommer an på kroppsformen ja. Selv er jeg 1.60 cm og kan veie 55-65 uten å se tykk ut, men 57 og ned føles feil på min kroppsform

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du høres ikke feit ut etter vekta å dømme, men nå spørs det jo hvordan fettet fordeler seg på kroppen. Det å få en mer markert kropp og slankere mage og lår er ikke sååå vanskelig bare man går inn for det =)

Synes du selv at du lever sunt og trener nok?

Skrevet

Jeg er like høy som deg og veier kanskje 5 kg mindre. BMIen min er i det nedre skiktet av normal og jeg regnes som slank.

Fettet mitt er samlet på rumpa for det meste + litt lår. Det syns jeg bare er fint:)

Gjest Bartenina
Skrevet (endret)

Jeg er en cm kortere og kanskje 2 kg tyngre. Normal size boobs (de veier vel en del, så det har kanskje litt å si?), men mamma er "tjukkere" enn meg, men veier mindre, så jeg har nok mer muskler enn henne har vi funnet ut. Det har mye å si!

Endret av Bartenina
Gjest shirelle
Skrevet

Vel det er 12 kg mer enn jeg veier med samme høyde, og jeg har litt ekstra. Men folk bærer vekt forskjellig, så kan hende det ikke er mye på deg for det

• Liker 1
Skrevet

Vel det er 12 kg mer enn jeg veier med samme høyde, og jeg har litt ekstra. Men folk bærer vekt forskjellig, så kan hende det ikke er mye på deg for det

jeg kaller det vrangforestilling. 55kg? :klemmer:

Gjest shirelle
Skrevet

jeg kaller det vrangforestilling. 55kg? :klemmer:

ja det høres ikke mye ut, men skal love deg at jeg ikke ser ut som fotballfrue eller noe sånt. :) Men som sagt så bærer folk vekta ulikt. F.eks. blondinbella veier 70 kg og er 170 høy og hun har en kjempefin kropp :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er omtrent som shirelle og jeg er ikke noen sylfide jeg heller. Det meste jeg har veid var 64, og det var ille. Har også vært nede i 52 kg, det var alt for lite, men da var jeg godt trent i tillegg, Folk er forskjellige, det er ikke antall kg som betyr noe...

Skrevet

Om 67 kilo er for mye til en på 1.70? Siden du har mage som henger og slenger og feite lår, så er det helt sikkert det. Eller er du muligens en av de millioner av jenter som syns de er feite når ikke kravebeinet er til å skjære seg på? Det er mange av dere, kjør på! Eller grow the fuck up og tenk på noe annet enn kroppen din. Your choice.

• Liker 1
Gjest M0ntriark
Skrevet

Jeg har veid 67 og er like høy som deg. Jeg så ikke feit ut. Nå er jeg 170 og veier 61, og ser omtrent lik ut bare mindre muskler etter sykdom.

Ellers sier MagicaFraFyll det samme som jeg tenker.

Du virker forøvrig ikke fornøyd, så do something about it;)

Skrevet (endret)

ts, jobb med selvfølelsen. Å si at noe henger og slenger når du veier normalvekt i forhold til bmi synes jeg blir helt merkelig.

Tone kroppen din er alltid bra, men ikke å se ned på seg selv. Det er veldig destruktivt.

Bære vekten forskjellig er vel og fint. Men å ha dårlig selvbilde er alvorlig...

Endret av Wonders
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...