Gå til innhold

Marc Jacobs veske


Gjest Odense

Anbefalte innlegg

Hei !

Vil kjøpe meg en ny Marc Jacobs veske og kanskje en clutch til Jul.

Skal på en weekend til London og lurer på om det er billigere der, eller om jeg likså

godt kan kjøpe vesken på Høyer i Oslo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du får tax return. Be butikken om tax return, så får du et papir med all mulig info på. Du fyller ut noe selv, og så går du i tolla på flyplassen og framviser tax return-lappen og varen og får stemplet det. Deretter kan du gå og hente ut ca 10% av varen i kontanter.

Jeg kjøpte selv en Marc by Marc Jacobs-veske i London i vår, den sparte jeg nok en tusing på sammenlignet med pris i Norge.

Edit: Pundet var ganske lavt da jeg kjøpte min, mulig mye av besparelsen blir spist opp av valutakurs.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Men du får tax return. Be butikken om tax return, så får du et papir med all mulig info på. Du fyller ut noe selv, og så går du i tolla på flyplassen og framviser tax return-lappen og varen og får stemplet det. Deretter kan du gå og hente ut ca 10% av varen i kontanter.

Jeg kjøpte selv en Marc by Marc Jacobs-veske i London i vår, den sparte jeg nok en tusing på sammenlignet med pris i Norge.

Edit: Pundet var ganske lavt da jeg kjøpte min, mulig mye av besparelsen blir spist opp av valutakurs.

hehe, er jo meningen man får tilbake taxen i storbritania og så fortoller varen i norge. Går du på grønt i tollen, og blir stoppet, så sliter du litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hvis varen koster under 6000.

Edit: for å være helt korrekt, så er tollgrensen 6000. Så lenge du ikke har kjøpt varer i utlandet for til sammen mer enn 6000 kroner, så er det ikke noe problem.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...