AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #1 Skrevet 3. november 2011 samboeren min har en ganske stressende jobb med mye ansvar og store summer i omløp, dette fører til at han bekymrer seg om salg osv når han kommer hjem fra jobb. har sagt til han at han er nødt til å legge fra seg tanken om jobb, og prøve å slappe av når han kommer hjem, han sier han prøver så godt han kan, og typisk etter en time etter han har kommet hjem er han mer avslappet. så, når vi har lagt oss, kan det gå 2-3-4 timer, og så plutselig våkner han, han fyker opp av senga og er helt forvirra, hjertet hans går i hundre-og-helvete, og jeg blir nesten litt redd for hjertet hans, da han er blitt 30år, høyt kolesterol osv. jeg har sagt at han må gå til legen å fortelle om dette, og samt sjekke hjertet og hjerterytme osv. men legen han har vært til tidligere har ikke tatt han på alvor! sendte med han en utskrift fra internett og sa "les dette" ..... javel... dette har foregått nesten hver natt i snart et år.. har jeg grunn til å bekymre meg? noen andre som har opplevd noe slikt?
Gjest Nuppa_ Skrevet 3. november 2011 #2 Skrevet 3. november 2011 Ja søvnproblemer og stress kan bidra til hjerteproblemer. Han burde virkelig endre livsstilen sin!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #3 Skrevet 3. november 2011 det er vel i grunn ikke så mye annet en lege kan gjøre. det eneste som hjelper er en livsstilsendring. Det virker som typisk stress og en form for panikkangst.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #4 Skrevet 4. november 2011 ts her.. klart livstilsendring er svaret, men hvordan få det bra nok. han spiller fotball 3 ganger i uka, vi spiser rimelig sunt, og helt vanlige sunne middager, stort sett jeg som lager middag, så da setter jeg det i fokus ..
Gjest Nuppa_ Skrevet 4. november 2011 #5 Skrevet 4. november 2011 ts her.. klart livstilsendring er svaret, men hvordan få det bra nok. han spiller fotball 3 ganger i uka, vi spiser rimelig sunt, og helt vanlige sunne middager, stort sett jeg som lager middag, så da setter jeg det i fokus .. Han må ta det mer med ro, slutte å stresse sånn. Er ikke værre enn det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå