Gå til innhold

trøtt og sliten..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer egentlig bare på det jeg... Den siste måneden har jeg gått rundt som en zombie, trøtt døgnet rundt (uavhengig av søvn...), konstant sliten ( av typen at jeg nesten ikke orker stå oppreist fordi kroppen er så sliten og nesten litt sjelven..).. har ingen barn son holder meg våken, så sover mellom 7-11 timer- men tror faktisk jeg kunne døgnet uten at jeg hadde merket stor forskjell :(

Hvordan har dere det, er dette helt normalt? I såfall rt det fryktlig alitsomt og irriterende å gå sånn :l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du burde gå til legen med dette.

• Liker 1
Skrevet

Vinterdepresjoner? Ingen trening?

Skrevet

Vinterdepresjon kan det godt være, lite trening er et definitivt ikke :P jeg trener ikke akkurat vekter på treningssenter- men jeg er mye ute i friluft. Går/rir bl. annet hver dag.

Hvorfor mener du jeg bør dra til legen med dette? bare spør fordi jeg lurer altså.. jeg skal til legen snart håper jeg, blant annet pga dette... Har i tilegg vondt i "hele" kroppen om dagen og begynner å bli lei... Er jo gretten hele tiden siden jeg er så sinnsykt sliten.....

Skrevet

Jeg mener du burde gå til legen fordi (ikke for å skremme) symptomene du beskriver er litt voldsomme.

Du skriver at du har problemer med å stå oppreist, og nesten skjelver i kroppen. Syns dette er litt voldsomt. Du har jo hatt dette i ca 1 mnd.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, da skjønner jeg hva du mener :) sånn blir det når man blir vandt til å gå rundt å være uvel :( jeg klarer for deg meste å gå rundt normalt altså- men så blir jeg så sliten at beina nesten svikter.. men heldigvis er det ikke slik hele tiden... Men har vært trøtt, utslitt og gretten den siste mnd.. også har jeg fått magevondt :( *klageogsyte* takk for at dere lar meg gjøre det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...