postkassen Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Vet ikke om dette er den rette plassen å skrive på. Kanskje dette hører hjemme på "kropp og helse". Men. Det jeg lurer på er hvilken størrelse i klær jeg kommer til å bruke når jeg er nede i 50-53 kg? Jeg er 167-168 cm lang. Jeg har helt normal benbyggning.
Papirfly Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg er like høy som deg og brukte str 36 da jeg veide 54 i fjor. Noen ganger str 34 også.
postkassen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg er like høy som deg og brukte str 36 da jeg veide 54 i fjor. Noen ganger str 34 også. det er vel smaal, stemmer ikke det ?
Athene Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Brukte str 34-36, eller xs-s, da jeg var 55 kg. Jeg er 170 høy. Nå forsøker jeg å holde vekta på 60 -65, og str 36-38 og S-M. Ser mye bedre ut.
Papirfly Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 det er vel smaal, stemmer ikke det ? Ja, men XS kan passe deg også. Kommer an på plagget.
postkassen Skrevet 2. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2011 Ja, men XS kan passe deg også. Kommer an på plagget. Ok. Tusen takk for svar. Nå er det sånn at jeg fødte for 6 mnd siden og gikk fra 47 (under x.small) kg til rundt 70 kg. Jeg er nå nede i 59 kg. bena mine er smaal, men magen er vell medium, rumpa også. Jeg har en del side fett. Forsvinner dette når jeg blir tynn eller kommer det til å være der for resten av livet? Grunn til at jeg spørr er forde at jeg skal bestille en kjole til en spesiell anledning, men kommer nok ikke til å passe den om jeg veier 59 og har side flesk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå