altflyter Skrevet 12. oktober 2011 #1 Skrevet 12. oktober 2011 Vet ikke om denne er riktig plassert, men budskapet er da det samme, så får dere heller flytte meg. Kan ikke folk være så snill å slutte å lage innlegg som heter "HJELP" "vet ikke hva jeg skal gjøre" Og "er det noen som..." Jeg svarer konsekvent ikke på slike innlegg, fordi jeg tvinges til å trykke på innlegget for å lese hva det dreier seg om. Kan ikke dere være så snill å lage en forståelig overskrift? Blir så mye mer oversiktlig og ryddig da, og da slipper man å måtte gå inn på innlegget for å se om det er noe jeg man har mulighet til å svare på/ha en mening om. "HJELP" Kan være innlegg om alt fra "Hunden min liker ikke spaghetti" til "Kjæresten min var utro" Hadde vært fint å slippe å måtte klikke innom alt for å finne ut hva det dreier seg om Noen som er enig? 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #2 Skrevet 12. oktober 2011 Og så lager du samme overskriften selv!! :fnise: :fnise:
altflyter Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2011 Og så lager du samme overskriften selv!! :fnise: :fnise: Det var vel litt av poenget da (Må legge til at jeg hadde faktisk en underoverskrift som sa hva det dreide seg om) 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #5 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er helt enig. Mange som lager innlegg bare for at vi skal trykke på dem... Lei av det
Gjest happy_me Skrevet 12. oktober 2011 #6 Skrevet 12. oktober 2011 jeg liker veldig dårlig de overskriftene som er sånn: Hjelp, mannen min sa jeg... Og så er det ikke mer liksom...:S
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 jeg liker veldig dårlig de overskriftene som er sånn: Hjelp, mannen min sa jeg... Og så er det ikke mer liksom...:S helt enig! det er så sinnsykt unødvendig
Marionette Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg trodde du trengte hjelp til en tittel på en skoleoppgave eller noe og var klar til å eventuelt komme med tips... men neida! Bare en teit klage-tråd! Er kanskje ikke så lette å lage en tittel som absolutt alle forstår!?!?
Judge Judy Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Helt enig! I tillegg til det du sier, så fortsetter jeg å trykke inn på slike tråder et utall ganger fordi jeg glemmer at jeg har lest dem og funnet dem uinteressant. Jeg synes ikke de er noe mer spennende 10. gangen jeg er innom...
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #10 Skrevet 13. oktober 2011 Syntes tråder uten skikkelige titler burde slettes
Dragonfly84 Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Ja! Det er jeg helt enig i! Det er sikkert de samme menneskene som lager sånne titler som heller ikke er så gode på tegnsetting og lager en lang setning i et langt avsnitt som er hele innlegget deres sånn at i hvert fall jeg og sikkert mange andre detter av lenge før man kommer til slutten og ikke orker å lese hele greia en gang det er egentlig enda mer slitsomt enn sånne dårlige titler (og før noen ikke forstår det: ja, det var med vilje.) Endret 13. oktober 2011 av Dragonfly84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå