Gå til innhold

Psykiater som herjer med meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har blitt så skremt av den.hjelpen eller mangel på hjelp som jeg har fått av psykiateren at jeg "ser" hans skremmende vesen i alle personer. Noen som forstår å kan gi meg råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du pillene dine?

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg og.. ;)

Skrevet

Du sier ikke noe om livssituasjonen din og om dette er erfaringer etter første time eller langvarig prosess. Svar om "riktig" behandling kan du ikke forvente å få her på KG.

• Liker 1
Skrevet

Du sier ikke noe om livssituasjonen din og om dette er erfaringer etter første time eller langvarig prosess. Svar om "riktig" behandling kan du ikke forvente å få her på KG.

Neivel da var forsøket mitt døfødt..

Hilsen en som er redd psykiateren..

Skrevet

Jeg tørr ikke si for mye negativt om han fordi da vil kanskje den nye psykiateren ta igjen, siden de er kollegaer?

Skrevet

Om du ikke liker personen, og mener at du ikke får god hjelp fra personen er det jo bare til å bytte. Godt mulig at du da må vente litt før du kommer til, men det kan høres ut som det kan være en ide så lenge du selv føler at dette ikke fungerer men gjør tingene verre.

Skrevet

Bytt, og skyld på "kjemien passet ikke helt bra". Den er helt kurant, og reagerer noen av de på det så bør de se seg om etter en ny jobb.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tørr ikke si for mye negativt om han fordi da vil kanskje den nye psykiateren ta igjen, siden de er kollegaer?

Sliter med det samme som deg. Går også til en drittpsykiater som herjer og er redd for å si ifra av redsel for repesalier ifra kollegaene til vedkommende.

Skrevet

Du vil vel TS bekjenne dine synder, men ikke innrømme dine feil.

Skrevet

Du vil vel TS bekjenne dine synder, men ikke innrømme dine feil.

Er du rar?? Ts føler seg dårlig behandlet av psykiateren, hva i all verden har det med å bekjenne synder å gjøre?

Skrevet
hva i all verden har det med å bekjenne synder å gjøre?

Når han herjer ved at TS ser dette skremmende vesen i alle personer, alle er rare..

Skrevet

Dere går til en psykiater sikkert for å ordne opp i ting.. Hvis ikke dere får den hjelpen som dere trenger, må dere ikke ha dårlig samvittighet for å bytte? Jeg skjønner problemet, men når en psykiater som skal hjelpe dere har en motsatt funksjon, må dere ta fatt i problemet, hvis ikke er det waist of time/dødfødt å gå til psykiater. Det er snakk om profesjonelle folk, og de har skrevet under etiske regler for å få lov til å praktisere. Under dette står dere, altså klienter fritt til å bryte behandling, uansett årsak. Om psykiater bryter disse retningslinjene er det ihvertfall noen røde lamper som burde blinke, og igjen. Dere er deres egen sjef over deres egen kropp. Ingen har rett til å bryte deres rettigheter, så om dere har lyst har dere lov, og glem dårlig samvittighet. Det er ditt liv det gjelder. Dere vil føle garantert en frihet om dere tør å bryte et gammelt mønster ved å ta fatt i egen avgjørelse. Lykke til :klemmer:

Skrevet

Psykiateren din kommer ikke til å ta der personlig hvis du bytter. De andre psykiaterene kommer ikke til å rotte seg sammen mot deg og gjøre livet ditt til et helvete. Dette er seriøse personer som mest sannsynlig "glemmer" deg det øyeblikket du er utenfor døren, og ikke tenker på deg før neste gang du kommer inn. Det finnes helt sikkert psykiatere der ute som er noen djevler, men jeg tviler likevel sterkt på at din psykiater er så ute etter deg at h*n kommer til å gjøre livet ditt vanskelig dersom du spør om å bytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...