Gå til innhold

Hva gir man i gave til den som har alt?


Charlie28

Anbefalte innlegg

Har en far og stemor som fyller år i disse dager.De blir +/- 50. Aner ikke hva jeg skal gi dem. De har ALT!

De har i tillegg god økonomi, så føler alt jeg gir kunne de kjøpt bedre osv...

Hva gir jeg i gave? :S :klo:

Usikker på om jeg skal gi noe felles, eller til hver enkelt.

Hva gir dere deres foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gi noe til veldedighet i deres navn. Hvorfor kjøpe noe til noen som ikke trenger noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva slags sum du tenker på, eller om du eventuelt har noen søsken du kunne slå deg sammen med, men kanskje gi bort gavekort på treretters middag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! Det blir kanskje litt i dyreste laget med fallskjermhopping, men den boken og spah + middag var IKKE dumt! :)

Skulle gjerne gitt penger til veldedighet, men vet ikke hvordan de vil reagere på det. Men skal snakke med de ang det, og evnt gjøre det til jul.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når folk har alt så tenker jeg alltid at det er smart å gi dem noe som kan brukes opp.

Fin og kostbar sjokolade, te eller kaffe - av den sorten man ikke kjøper til daglig selv, vin f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når folk har alt så tenker jeg alltid at det er smart å gi dem noe som kan brukes opp.

Fin og kostbar sjokolade, te eller kaffe - av den sorten man ikke kjøper til daglig selv, vin f.eks.

Helt enig med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...