Gå til innhold

Har tv2 slutta å sende "Venner for livet"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag var første dagen jeg har vært ferdig på jobb tidlig nok til å være hjemme til 16.30, men så var det ikke "Venner for livet" som stod oppført i tv-guiden, men "Joey" :frustrert: Så viser det seg at slik har det vært siden mandag! Hva har skjedd? Å fjerne "Venner for livet" er for meg nesten som om Nrk skulle droppa "Tre nøtter til Askepott" på julaften! Det kan da ikke være sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TV2 har sendt Friends i reprise ørten ganger. Siste episode ble sendt (atter en gang) for kort tid siden, og da er det vel naturlig at de bytter den ut med en annen serie, og ikke begynner på nytt ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av det som er poenget, at de har sendt serien ørten ganger, så hvorfor skal de stoppe nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av det som er poenget, at de har sendt serien ørten ganger, så hvorfor skal de stoppe nå?

De stoppet nå fordi siste episode har nettopp blitt vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JOEY" er jo på en måte en spinn-off serie. Vedder på at når de har sendt den 1 eller 2 ganger kommer Friends tilbake! :) "Joey" er jo bare 2 sesonger uansett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som har sett på friends 16.30 hver dag(nesten)i årevis!! Blir ikke det samme å kjøpe DVD, da kan man jo se på når som helst. JA til friends i reprise!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"JOEY" er jo på en måte en spinn-off serie. Vedder på at når de har sendt den 1 eller 2 ganger kommer Friends tilbake! :) "Joey" er jo bare 2 sesonger uansett!

Da er det kanskje håp for at "Venner for livet" er tilbake om ikke så lenge da :biggrin:

Jeg som har sett på friends 16.30 hver dag(nesten)i årevis!! Blir ikke det samme å kjøpe DVD, da kan man jo se på når som helst. JA til friends i reprise!

JA! Nettopp, man kan liksom hoppe inn midt i en episode om man vil, eller glede seg over at det er akkurat den episoden som vises i dag! Vi får håpe Tv2 tar til vettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stoppet nå fordi siste episode har nettopp blitt vist.

Siste episoden ble jo sendt for flere uker siden, de har sendt noen episoder etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg blir aldri lei av friends!! men enkli så er det bare godt med en liten pause nå. jeg vedder for at det starter igjen etter joey-sesongene! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig. Friends har gått snart hundre ganger i reprise på TV2. Serien er fullstendig utdatert og vitsene er ikke morsomme lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på at de sender begge sesongene av Joey nå, så kommer friends tilbake. Blir aldri lei av friends :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Jeg som har sett på friends 16.30 hver dag(nesten)i årevis!! Blir ikke det samme å kjøpe DVD, da kan man jo se på når som helst. JA til friends i reprise!

Det er jo det som er bra med DVDer at du kan se det når du vil.

Uansett så synes jeg de kan vise noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...