Gå til innhold

Grunner til å søke på stilling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg er for tiden på utkikk etter ny jobb. Er 21 år, og har generell studiekompetanse. Har tenkt å søke jobb på BIKBOK og som Resepsjonsmedarbeider nattestid på et hotell. Det jeg sliter litt med er grunner til å søke på jobbene. Det er jo selvfølgelig fordi jeg er på utkikk etter fast jobb, men føler begge yrkene krever til mer begrunnelse enn det? På BIKBOK søknaden har jeg skrevet at jeg er opptatt av mote og trender, og liker å jobbe med mennesker. Og det er jo sant. Men som resepsjonmedarbeider på natt, så sliter jeg litt mer med grunnlaget... Noen som har noe tips om hva jeg kan fylle ut der? Utenom at jeg er på jakt etter fast jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Som resepsjonsmedarbeider må du også like å jobbe med mennesker, enten du er i resepsjonen på natt- eller dagtid, så du kan skrive det samme der.

Er du interessert i å arbeide innen service? Skriv det.

Er du selvstendig? Skriv det.

Er du interessert i hotelldrift? Skriv det.

Er du interessert i andre ting som står i stillingsbeskrivelsen? Skriv det. Det trenger ikke være lange utredninger, men tenker du etter finnes det helt sikkert gode grunner for at du har valgt å søke akkurat den jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...