Gå til innhold

The human centipede 2


Gjest sue84

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

The Human Centipede var ekstremt kvalmt. Ikke skummel, men ekkel rett og slett. Satt å grøsset når jeg så den, og fikk vondt i magen. Han legen var også ekstremt syk i hodet sitt, og han var småskummel.

Synes at skuespillet var for dårlig til at 1ern var noe bra. Han legen var ekstremt creepy, men de to jentene ødela alt -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den faktisk på pcen. Men tørr ikke se den... :sjenert: og etter hva jeg har lest her får den ligge litt lenger! Fysj...

Hvorfor ikke slette den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere greier se dette uten å kaste opp :gjeiper: Selv måtte jeg kaste inn håndkleet allerede ved den fjerde saw-filmen, så tror ikke jeg skal prøve meg på disse her :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere greier se dette uten å kaste opp :gjeiper: Selv måtte jeg kaste inn håndkleet allerede ved den fjerde saw-filmen, så tror ikke jeg skal prøve meg på disse her :kvalm:

Saw filmene er ingenting i forhold til Centipede 2 :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt stukket av en slik skolopender en gang. Den værste smerten jeg har hatt!

Hva i all verden er det? Og hva er snuff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden er det? Og hva er snuff?

En skolopender er en skapning som ligner på et tusebein. Centipede er tusenbein på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuff er når ting på film ser ekte ut, og er det. Feks snuff filmer kan være at ei jente blir voldtatt, mishandlet, nedverdiget, så drept. Man tror det er film, fordi det er på en filmkasett eller dvd, men det er ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...