Gjest sue84 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Synest eneren var så som så. elendig skuespill men ganske nasty film.. Nå såg jeg nettop the human centipede 2, full sequence. Og jeg sitter her og brekker meg.. Første gang jeg gjør av en film.. Jeg elsker splatterfilmer som SAW+++ Men dette ble for drøyt faktisk for min del også.. blææææ noen andre som har sett den?
Spirali Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Jeg er så veik når det kommer til brekninger, at jeg har fått streng beskjed om å ikke se noen av disse filmene
Gjest sue84 Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg er så veik når det kommer til brekninger, at jeg har fått streng beskjed om å ikke se noen av disse filmene Haha da bør du ikke se denne!! Jeg tåler egentlig alt av sann type film.. men nå brakk jeg meg.. Spiste litt sjokoladekake ista men la det fort fra meg.. æææsssjjj...
Gjest redstar Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Ser AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRI slike filmer... jeg kan ikke se traileren en gang på slike filmer, haha! 1
Gjest frøken am Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Så den første, deler av den, måtte jo konstant se vekk. Jeg brakk meg DA! Lå hos kjærstn og fikk ikke sove...han snorket i vei som alltid, jeg har ALDRI i mitt liv vært så kvalm og redd som da. FYFAAN til syke tanker han regissøren har Centipede er ikke noe nytt i seg selv, men her har han virkelig overgått seg selv og slått på stortromma. Kvalmere filmen jeg har sett.
Fandenivoldsk Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Eneren var lættis. Har kun sett traileren til toeren, må si den så ut til å være på et annet nivå. Nasty.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Hva handler de om egentlig? Både eneren og toeren
Mooria Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Jeg så den for noen dager siden, og hadde egentlig forventet noe mye verre. Men nå er jeg en sånn som bevisst leter opp filmer som er forbudte i Norge fordi jeg er altfor nysgjerrig, og det skal ekstremt mye til for å sjokkere meg. Jeg tåler å se omtrent hva som helst, til og med mens jeg spiser.. Og den eneste filmen som har fått meg til å brekke meg er "Salo or 120 days of sodom".
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Kan noen fortelle litt mer? Leste om filmen nå. Men hvor ekkelt er det? En som syr munnen fast i rompa til en annen? Og hva skal de så gjøre?
Funkyraw Skrevet 2. november 2011 #11 Skrevet 2. november 2011 Hva handler de om egentlig? Både eneren og toeren You said it! 7
challenger Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Hva er den store forskjellen på filmene egentlig? På trailerene så ser de ganske like ut egentlig.. Bare at i toern så er en mann blitt inspirert av han i den første? Noen som vil fortelle?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Jeg så den for noen dager siden, og hadde egentlig forventet noe mye verre. Men nå er jeg en sånn som bevisst leter opp filmer som er forbudte i Norge fordi jeg er altfor nysgjerrig, og det skal ekstremt mye til for å sjokkere meg. The Human Centipede er da ikke forbudt....? 1
Mooria Skrevet 2. november 2011 #15 Skrevet 2. november 2011 The Human Centipede er da ikke forbudt....? Det har jeg vel ikke sagt heller.. Men den er forbudt i enkelte andre land.
apekatt Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Kan noen fortelle litt mer? Leste om filmen nå. Men hvor ekkelt er det? En som syr munnen fast i rompa til en annen? Og hva skal de så gjøre? Så driter vel den ene så kommer driten til den andres munn osv, og det må de spise, den første kan heller ikke holde igjen driten såå.... Veldig creepy... Er disse filmene inspirert av noe som har skjedd i virkeligheten, eller var det bare en random forslag til film? Får hvis dette er inspirert av virkeligheten så er dette heeelt sykt.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 Æsj, skal faen meg i allefall ikke se det!!!!! Hva er Salo or 120 days of sodom, har flere sett den??
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 Det har jeg vel ikke sagt heller.. Men den er forbudt i enkelte andre land. Ånei? Hva er det du skriver her da? Jeg så den for noen dager siden, og hadde egentlig forventet noe mye verre. Men nå er jeg en sånn som bevisst leter opp filmer som er forbudte i Norge fordi jeg er altfor nysgjerrig, og det skal ekstremt mye til for å sjokkere meg. Jeg tåler å se omtrent hva som helst, til og med mens jeg spiser.. Og den eneste filmen som har fått meg til å brekke meg er "Salo or 120 days of sodom". Snakk om å ikke stå for hva man sier.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 Så driter vel den ene så kommer driten til den andres munn osv, og det må de spise, den første kan heller ikke holde igjen driten såå.... Veldig creepy... Er disse filmene inspirert av noe som har skjedd i virkeligheten, eller var det bare en random forslag til film? Får hvis dette er inspirert av virkeligheten så er dette heeelt sykt. Er det sant? Og dette er det som er mest ekkelt med filmen? Syes munnen fast da? Bare to personer eller flere? Hva er liksom poenget? Ligger de der da og en spiser og driter inn i munnen til den bak, også står en mann og ser på dette? Hva vil han med det liksom? Viser de det kirurgiske? At det syes på etc? Det vil jeg ikke se. Ikke blod og sånt, men det andre kan jeg se. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Æsj, skal faen meg i allefall ikke se det!!!!! Hva er Salo or 120 days of sodom, har flere sett den?? Det er noen ungdommer som blir fanget av nazier eller noe sånt og torturert og div. sex ting i 120 dager. Har ikke sett den men hørt om den. Hvordan var den? Hva var ekkelt her? Så bilde av nakne folk og en som ble holdt fast mens noen hadde noe jern mot tunga hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå