Gå til innhold

Hjelp... burde jeg gå til legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et lite eller egentlig stort og smertefullt problem. Kjæresten min var hos meg forrige uke og det ble mye sex på oss i og med at vi er i et stort avstandsforhold. Problemet mitt er det at etter vår fjerde dag med sex fikk jeg plutselig mange såre plasser der nede og jeg tror de kan ha oppstått av at han ikke var 100% glatt og jeg på en måte "red" stubbene for kanskje 5 min. Vi brukte jo masse glidemiddel og alt.

Nå kommer problemet; Disse såre plassene begynner å utarte seg til store, smertefulle, kviseaktige, kløende og brennende merker, og det verste av alt er at de sprer seg! Jeg har forferdelig vondt og har allerede prøvd litt kremer og diverse. Men det blir bare er smertefull. I dag desinfiserte jeg der nede med pyrisept og smurte på med vaselin etterpå slik at det skulle være "god glid der nede".

Det jeg lurer på, er om han kan ha gitt meg en sykdom, eller om det bare er en betennelse? Og burde jeg gå med det til legen og eventuelt når?

Det skal i tillegg sies at vi begge testet oss for alt av sykdommer som klamydia etc før vi lå med hverandre.

Hjelp meg, hva skal jeg gjøre? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff, det hørtes ikke så behagelig ut akkurat... Barberte du deg før sex? Kan det være betente hårsekker som irriterer? Er de som små kviser?

Eller er det mer som ømme kuler/blemmer? Svir det når du tisser og er vondt når du tar på?

Edit: Leste innlegget en gang til og det høres litt ut som Herpes. Jeg ville tatt en tur til legen for å dobbeltsjekke og evt fått kur. Første "runden" med Herpes kan vist være ganske heftig etter det jeg har lest.

Uansett, klem til deg! :)

Endret av snixy
  • Liker 1
Skrevet

Huff, det hørtes ikke så behagelig ut akkurat... Barberte du deg før sex? Kan det være betente hårsekker som irriterer? Er de som små kviser?

Eller er det mer som ømme kuler/blemmer? Svir det når du tisser og er vondt når du tar på?

Takk for svar! :)

Det er ikke betente hårsekker, det er store buler, med hvitaktig topp, noen med blod på.. :(

Det svir når tisset kommer borti de men ikke i urinrøret. Kvisene er rundt urinåpningen, de spredde seg dit.. :/

Skrevet

Høres ut som om du har fått skikkelige skrubbsår av "skjeggstubbene" hans og at du har fått infeksjon i dem. Kom deg til legen før det blir verre.

Skrevet

Ring legen i morgen og bestill time du :) Så kanskje du kan få en bedøvende krem eller noe annet som kan hjelpe :)

Skrevet

Høres ut som om du har fått skikkelige skrubbsår av "skjeggstubbene" hans og at du har fått infeksjon i dem. Kom deg til legen før det blir verre.

Ok, jeg tror det er det beste også. Jeg stikker til legevakta i morgen og lar han eller henne ordne opp i mitt problem, haha!

Tusen takk for hjelpa :)

Skrevet

Er det sånne?

De kan være hvite med gørr, og blodige.

Nei, heldigvis ser de ikke sånn ut :P Men tusen takk for hjelpa :)

Skrevet

Har vært hos legen min nå, og ja, det er dessverre Herpes.. :(

Har ringt typen min og fortalt det til han. Han visste ikke selv at han har herpes.

Begynner på kur i morgen.. :)

Takk for hjelpa :)

Skrevet

Har vært hos legen min nå, og ja, det er dessverre Herpes.. :(

Har ringt typen min og fortalt det til han. Han visste ikke selv at han har herpes.

Begynner på kur i morgen.. :)

Takk for hjelpa :)

Kanskje han har vært med andre i det siste, og ikke rukket å få utbrudd selv enda?

Skrevet

Kanskje han har vært med andre i det siste, og ikke rukket å få utbrudd selv enda?

Jeg stoler på han, og vet at han aldri kunne ha vært utro mot meg. Vi elsker hverandre. :)

Skrevet

Da har man forhåpentligvis lært at man har ikke ubeskyttet sex før begge parter har vært og testet seg:) :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

god bedring til dere :)håper dere blir kvitt hele greien :)

Skrevet

Da har man forhåpentligvis lært at man har ikke ubeskyttet sex før begge parter har vært og testet seg:) :klemmer:

De tester normalt sett ikke for herpes i Norge med mindre man har aktive utbrudd.

• Liker 1
Skrevet

Punkt 1: Man tester ikke for herpes uten utbrudd. Man tester som regel ikke ved utbrudd heller, men gir empirisk behandling.

Punkt 2: Flere enn du tror har munnherpes (type 1), som lett kan smitte over til genitalia. (og omvendt). Dette kan ligge latent uten at personen tenker over at man har det (f.eks. kan man ha hatt et forkjølelsessår som ikke har blitt diagnostisert som herpes.)

Skrevet

Jepp, det har jeg alltid lært meg ;) Men du burde kanskje lære deg å lese hele innlegget før du kommer med et utsagn? :P Les siste avsnittet mitt i startinnlegget.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...