Gå til innhold

Jeg orker ikke mer, av livet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har tatt et fri år. Jeg holder på å prøve å finne meg jobb. Men jeg har ikke noe å gjøre. Før ( på ungdomskolen) hadde jeg en venn. Vi var sammen hele tiden. Nå har jeg ikke møtt hun på 12 mnd. Jeg spør hun hele tiden "kan vi ikke finne på noe" hun sier at hun er så sliten osv. Hun vet hvor vondt jeg har det ( depresjoner,selvskading) men likevel så gidder hun ikke møte meg.Hun bor 3 min unna meg. Hun henger med alle andre , men ikke meg. Som sagt, så har jeg friår fra vgs. ( Gikk ut av ungdomskolen iår). Og jeg har ingen ting å gjøre. Jeg sitter bare inne dag etter dag etter dag mnd etter mnd snrt år etr år. Jeg har ingen venner. Har ikke kontakt med noen. Jeg vil heller ikke begynne på noen sport/ fritidsaktivitet. For jeg har prøvd alt som jeg kunne tenke meg, men det var ikke gøy likevel. Jeg har aldri vært på fest. Så, er det noen andre som også har en slik hverdag? Hvor de bare sitter inne og gråter og aldri gjør noe. Jeg vil ut. Jeg vil på fest ( men har ingen å være med, de fleste liker meg ikke). Jeg vil dra på kino. Jeg vil shoppe. Hva skal jeg gjøre? Når jeg starter å jobbe, så er det jo bare voksne der. Er dette normalt altså å ha et slikt liv? Hva skal jeg gjøre? Kan man bare gå på sentrene og se etter kjekke gutter og bli kjent med dem? Er det frekt? Hjelp meg, jeg orker ikke mer. Dette er rett og slett for mye. Dere skjønner... Det er ikke bare detta her som knekker meg. Men det har skjedd så mye oppgjennom livet som er så vondt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Kanksje jeg bare skal dø. Hjelp? JEg vil smile igjen. Savnerå ha venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Anonymbruker!

Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...