Gå til innhold

Kvinne som hinter om sex = billig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutter, hva tror dere om en kvinne dere tilfeldigvis møter, enten på nettet eller f.eks. ute på byen, som i samtalen hinter tydelig om sex og kos? Ser dere på henne som billig?

Jeg har snakket endel med en fyr jeg virkelig liker, og har ikke lagt skjul på at jeg vil ha han. Han svarer med samme mynt, men prippen som jeg er, så er jeg livredd for at han skal tro jeg er billig :P

Jeg vet hva jeg vil ha jeg, og derfor ser jeg egentlig ingen grunn til å leke kostbar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Ser ikke på det som billig i det hele tatt, heller som awesome.

Skrevet

Gutter, hva tror dere om en kvinne dere tilfeldigvis møter, enten på nettet eller f.eks. ute på byen, som i samtalen hinter tydelig om sex og kos? Ser dere på henne som billig?

Jeg har snakket endel med en fyr jeg virkelig liker, og har ikke lagt skjul på at jeg vil ha han. Han svarer med samme mynt, men prippen som jeg er, så er jeg livredd for at han skal tro jeg er billig :P

Jeg vet hva jeg vil ha jeg, og derfor ser jeg egentlig ingen grunn til å leke kostbar.

Jeg er typen til å hinte (om ikke til og med være ganske så eksplisitt) om sex og kos.

Det har i grunnen fungert fint dersom den andre parten ønsker nettopp sex. Men ikke like godt i de tilfellene vedkommende ønsker mer enn bare sex.

Snakket blant annet litt med en kar på en nettdating-side som snakket om hvordan han hadde følt seg så velkommen i byen da han begynte å studere, fordi han hadde fått seg litt av hvert allerede i fadderuka. Da jeg snakket like løst og ledig om samme tema (men ikke noe drøyere enn han allerede hadde gjort), fikk jeg nærmest en skjennepreken på hvor billig jeg var.

Jeg bor sammen med en kompis, og han hadde guttegjengen på besøk for noen uker siden. De kunne fortelle om hvordan de, når de bare skulle ha ei jente til sengs, satte pris på lang og bred erfaring. Men de mente samtidig at når de en gang i fremtiden skulle finne seg en partner for livet, ville de helst at vedkommende nærmest skulle være jomfru.

Dersom du når du sier "du vil ha han", mener at du vil ha han til sengs, tror jeg nok ikke sexhinting er noe negativt - spesielt ikke hvis han også har sengevals for øyet.

Dersom du derimot ønsker noe mer, vet jeg sannelig ikke. Jeg håper ikke utvalget jeg har presentert her er representativt, for det er i hvert fall så dobbeltmoralsk at det halve kunne vært nok. Vi lever da i 2011.

Lykke til, uansett :)

Skrevet

Så lenge du ikke hinter om sex til ale du møter så blir du vel ikke sett på som billig?

• Liker 3
Skrevet (endret)

99 av 100 menn vil da se på deg som billig, tenker jeg.

Noen syns selvfølgelig at dette er helt flott, men det vil da typisk være de mannfolka som ikke er seriøse selv.

Endret av Steinar40
  • Liker 4
Skrevet

Nei, ser absolutt ikke på henne som billig!

Så lenge hun er attraktiv i mine øyne vil det bare tenne meg, og jeg kan fort svare "hos meg, eller hos deg?". :humpe:

Gjest Eurodice
Skrevet

Noen syns selvfølgelig at dette er helt flott, men det vil da typisk være de mannfolka som ikke er seriøse selv.

Hør, hør, Steinar taler!

• Liker 3
Skrevet

Det er akkurat like billig som menn som gjør det samme...

• Liker 5
Skrevet

Hør, hør, Steinar taler!

Ja, og jeg vet hva jeg prater om faktisk.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Du gjør vel det, er ekspert med dette som i alle aspekter av livet.

• Liker 6
Skrevet

Nej, overhovedet ikke. Jeg ser det som en moderne kvinde der ikke er bange for sin seksualitet. Min dejlige kæreste har samme fremgangsmåde.

Helt korrekt.

I dette tilfælde, absolut ikke korrekt.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Nei.

• Liker 3
Skrevet

jeg tror det kommer veldig an på . Vet denne mannen at hun er "løs" fra før så tenker han nok slikt , muligens han blir med på leken , men ikke noe mer enn sex . Er hun ei som virkelig har lyst på han med følelser åsså så tror jeg han vil merke det . Jeg tror menn legger veldig fort merke til de som er løse og de som kan virke INTERESSERTE .

Skrevet

Jeg har gjordt det selv mange ganger. Responsen fra menn har bare vært positiv, overrasket men GLAD : ) Når jeg hinter om sex. Nokså direkte og ubeskjedent ...he he .

Vell jeg er IKKE BILLIG . Selv om jeg gjør det en skjelden gang. Men det er kunn med menn jeg liker spesielt godt OG når det er LENGE siden sist og jeg føler jeg virkelig TRENGER DET . Jeg har forsåvidt bare vært i langvarige forhold hele mitt voksne liv. Så de få sprell jeg har fått tid til innimellom i mine sigle perioder. Kan IKKE kalles billig synes jeg. Det er for få episoder, til at noen kan kalle meg billig. Og jeg har for godt " rulleblad " når det gjelder langvarige forhold. Til at noen kan tenke at jeg er billig. Selv om jeg hinter tydelig om sex , når jeg vil ha en fyr i mine single perioder : ) Og vi har en heftig flørt på gang.

Skrevet

Det er ikke så farlig hva en mann synes . Tenker han likens som deg Steinar. Så tenker JEG -at jeg vil ikke ha en mann som er helt grønn selv , en uerfaren idiot som går rundt å tenker at erfarne og modne sexglade damer er billige dersom de ikke skjuler sine behov og ønsker om sex. I en likestilt tid som 2011 bør kvinner kunne få yttre naturlige og normale ønsker om sex. Uten å bli dømt som billig. Tross allt er dette behov alle NORMALE mennesker har og har lyst på iblant : ) Det er like naturlige og viktige behov som at man faktisk må spise av og til... Så hva er galt med det ? Jeg tror flere menn savner å få oppleve kvinner som TØR å yttre ønsker om intim kontakt. Finnes desverre langt flere kvinner som ALDRI hverken tør eller vil yttre slike behov. DET er jo bare kjedelig og trist for dere menn. Å bare oppleve slike kvinner.

Da hadde det blitt dritt kjedelig å være mann : )

Skrevet

Det er ikke så farlig hva en mann synes . Tenker han likens som deg Steinar. Så tenker JEG -at jeg vil ikke ha en mann som er helt grønn selv , en uerfaren idiot som går rundt å tenker at erfarne og modne sexglade damer er billige dersom de ikke skjuler sine behov og ønsker om sex. I en likestilt tid som 2011 bør kvinner kunne få yttre naturlige og normale ønsker om sex. Uten å bli dømt som billig. Tross allt er dette behov alle NORMALE mennesker har og har lyst på iblant : ) Det er like naturlige og viktige behov som at man faktisk må spise av og til... Så hva er galt med det ? Jeg tror flere menn savner å få oppleve kvinner som TØR å yttre ønsker om intim kontakt. Finnes desverre langt flere kvinner som ALDRI hverken tør eller vil yttre slike behov. DET er jo bare kjedelig og trist for dere menn. Å bare oppleve slike kvinner.

Da hadde det blitt dritt kjedelig å være mann : )

Ja, men her må man skille klart på i og utenfor et parforhold.

I et parforhold så er hun ikke billig når hun ytrer ønsker om intim kontakt med sin partner.

Utenfor parforhold, så blir det imidlertid noe helt annet.

Skrevet

Fantastisk å snuble over sånne kvinner, billig ja men fantastisk!

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke billig!!

Ikke når det er snakk om kun en mann som du er interessert i.

Men personer som evt går rundt og spør den ene etter den andre om de vil ha sex; det vil nok virke billig ja, uansett om det er mann eller kvinne som spør.

Skrevet

Ja, men her må man skille klart på i og utenfor et parforhold.

I et parforhold så er hun ikke billig når hun ytrer ønsker om intim kontakt med sin partner.

Utenfor parforhold, så blir det imidlertid noe helt annet.

Vell, ettersom jeg er vant til å være i langvarige forhold. Så er jeg også vant til å yttre ønsker om sex ganske så åpent og tydelig og usjenert . MEN jeg SER at jeg tydeligvis gjør det samme, nå som jeg er blitt singel. Gammel vane er vond å vende. Jeg har liksom ikke forstått helt at det kan bli mottatt annerledes av en fremmend mann jeg har en flørt på gang med som av fast type. Jeg har bare ikke tenkt over det . At det KAN anses som billig dersom jeg oppfærer meg likedan mot fremmede menn jeg bare har flørt med. Som mot de jeg er i forhold med. Jeg KAN ikke oppføre meg som " singel " dame. Jeg er jo ikke vant til å være singel.

JEG har tydeligvis ikke lært meg hvordan jeg skal gjøre det - når jeg er singel. Hva som er vanlig, akseptert , normalt ? Jeg er bare meg selv. Men det betyr IKKE at jeg er billig.

Det er vell ikke automatisk billig å ha lyst på sex når man er singel. ER JO DA JEG TRENGER DET SOM MEST....Er jo da man er virkelig aller mest desperat : ) Så unskyld oppførselen til oss single damer . Det er en frunn til at JEG oppfører meg som jeg gjør. Nettopp forde jeg er singel.

Skrevet

jeg pleier å vente til han gjør det. kan vise at jeg er interessert med kropps språket, men ingenting annet :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...