Gå til innhold

Jeg klarer ikke stå opp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, menmen..

Er det noen som har hatt det slik at de ikke klarer å stå opp?

Jeg har et studie der vi for tiden kun jobber i grupper, 8 timer hver dag der vi diskuterer, lager programmer osv. Karakteren min er avhengig av at jeg møter opp og deltar like mye som de andre. De siste 8 ukene har jeg fått virus etter virus og ligget utslått i senga. Når jeg da har gått glipp av masse forelesninger føler jeg at kunnskapsnivået mitt er på bånn, og jeg får ikke til å bidra i gruppeprosjektet..

Så da ender det med at jeg ikke står opp, sover videre og føler meg mer og mer dritt for hver dag. Jeg har tatt opp med gruppa mi at jeg henger litt etter, og håper de forstår det. Men så kan de spørre i en kvass tone "ja, hva synes du om det? Skal vi bruke den eller den metoden?". Også ander jeg ikke hva det er, så jeg spør, også ler de eller blir sint.. Jeg prøver å lese meg opp, men konsentrasjonen min er ikke-eksisterende..

Mistet litt håpet her altså.. :sjenert:

Nå liker jeg heller ikke studiet, og har planer om å gå en annen retning etter jul. HÅPLØST!

Erfaringer og tips? føler jeg graver meg ned mot en depresjon her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres litt utbrent ut. Du skriver at du ikke interesserer deg for den studieretningen du går på og har planer om å bytte, hvorfor slutter du ikke bare med en gang? Når du likevel sliter så mye vil du bomme på eksamen og tape poeng for den uansett.

Avslutt det faget du er på nå, finn deg en deltidsjobb eller noe og bruk resten av høsten på å ta deg inn igjen til du kan begynne på ny studieretning etter jul. Fortsetter du i samme tralten nå, kan du risikere å treffe veggen fullstendig når du begynner på ny linje etter jul.

Skrevet

viss man ikke føler at man har noe å stå opp til, så blir det vanskelig å stå opp. Enkelt og greit. Finn noe du har lyst å stå opp til, så vil du nok se at "virusene" dine også fordufter.. :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...