Gjest Maja Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Noen ganger når jeg og sambo har sex, får jeg noen rare smerter i magen. Det er ikke i skjeden, men kjennes ut som det er lengre opp, omkring livmora, nederst i magen, ut mot sidene og et stykke opp mot navlen. Smertene kjennes egentlig ut slik som når man har skikkelig luft i magen, ordentlig knip. Det er bare på en spesiell stilling at dette utløses.. ( Når jeg sitter oppå han) Smertene har kommet nå de siste 3-4 gangene. Har aldri hatt noen blødninger i forbindelse med dette. Merkelige greier, så jeg lurer på om det er noen andre som har hatt dette, evt. har noen formening om hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Hei.. Jeg og typen har ofte sex gi og med at vi prøver å få barn.. Uansett hvordan stilling vi har unntagen misjonær får jeg vondt oppi magen som du beskriver.. Han har nå litt unormalt stor men ca 20 cm.. Så jeg har egentlig trodd det var det.. men kan hende han treffer noe i magen din som kan virke ubehagelig. mer vet jeg desverre ikke
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Jeg har også opplevd dette - sannsynligvis fordi kjæresten min er ganske stor. Skal til rutinesjekk hos gynnis til uka, og skal høre da.
Minya Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Ta kontakt med gynekolog og fortell om smertene. Det *kan* tyde på endometriose. Med vekt på *kan* da det ikke nødvendigvis er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå