AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #21 Skrevet 3. november 2011 Jeg prøver ikke å lage morsomheter. Jeg MENER faktisk dette. Om dere synes det er morsomt- greit for meg ! Husk at ikke alle her i verden drar ut på byen for å få seg noe, andre drar ut for å ha det gøy med venner! Jeg hadde ikke taklet å ha venner som bare drar på byen for å få seg et ligg, men nå er ikke jeg 17 lenger så det kan jo ha noe med det å gjøre. 3
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #22 Skrevet 3. november 2011 WW er du tilhenger av mobbing? fordi det er jo akkurat det du driver med.. Og jeg er veldig imot det. Det er ingen som er stygge! Det er ikke engang sikkert at TS er stygg, bare usikker på seg selv Folk har forskjellig smak. Å kanskje fordi hun ikke blir lagt merke til, så kanskje hun er på feil plass. For å si det sånn, jeg kan ikke gå ut på diskoteker, hvor det vrimler av 18-20åringer, snobbete, slesk, eplekjekke, arrogante, ja you name it, gutter, eller " menn" som de så fint kaller seg. Jeg for å bli faktisk lagt merke til, så går jeg på de litt mer "rockete" plassene, hvor jeg kan slenge meg ned, hive innpå en pils eller 2, høre på BRA musikk, ja dere vet Rock fra 70-80 tallet. og det er ikke BARE "gamlinger" som går på slike plasser, jeg brukte å gå på Garage i bergen, å det var NOK av fine folk, og oppmerksomhet for meg. Men på Hippe uteplasser for "ungdom" nei. Ikke noe for meg. Jeg er ikke stygg, ei heller vakker eller pen, jeg er sånn midt på treet, og jeg liker meg sånn som jeg er, så WW slutt å si at folk er stygge, du gjør det ikke noe bedre! Uansett du er helt rotten innvendig, ok du mener selv at du er vakker, men FY hvor stygg du er på innsiden! Er det så stor forskjell på ordet mindre attraktiv og stygg ? Jeg setter ting litt vell på spissen. Selvfølgelig er meget få mennesker direkte stygge. Men såklart, noen er langt langt mindre attraktive. Men det blir så langt ORD å skrive. Er mye kortere ORD å bare skrive " stygg " istede. Enklere rett og slett. Selv om det kan høres litt rått og brutalt ut : ) Var det ikke ment slik. Men jeg er lei av og skuffet over såkalt " mindre attraktive veninner " . De er ikke mye vakre inni seg- når de straffer en uskyldig veninne- kunn forde hun er penere enn dem. Hvor vakker personlighet har slike veninner da ? Er det en fin og vakker handling og gå rundt og være sjalu, fryde seg innerst inne når ting går dårlig for den pene veninna , og være generelt bare en FALSK veninne ? PENE FOLK ER I DET MINSTE EKTE VENNER.SOM ØNSKER ANDRE ALLT BARE GODT , ISTEDE FOR Å VÆRE MISUNNELIGE OG FRYDE SEG NÅR TING IKKE GÅR SÅ BRA MED DEN PENE VENINNA. Sånne folk er KVALME. De har ikke noe vakkert indre selv. Vil påstå JEG og andre såkalt vakrere mennesker - tross allt er mer reale, ekte og mer til å stole på som venner... Enn de sjalu svina som utgir seg for å være venn- men egentlig ikke er det... La falskheten lenge leve.
Gjest grapefrukt Skrevet 3. november 2011 #23 Skrevet 3. november 2011 Er det så stor forskjell på ordet mindre attraktiv og stygg ? Jeg setter ting litt vell på spissen. Selvfølgelig er meget få mennesker direkte stygge. Men såklart, noen er langt langt mindre attraktive. Men det blir så langt ORD å skrive. Er mye kortere ORD å bare skrive " stygg " istede. Enklere rett og slett. Selv om det kan høres litt rått og brutalt ut : ) Var det ikke ment slik. Men jeg er lei av og skuffet over såkalt " mindre attraktive veninner " . De er ikke mye vakre inni seg- når de straffer en uskyldig veninne- kunn forde hun er penere enn dem. Hvor vakker personlighet har slike veninner da ? Er det en fin og vakker handling og gå rundt og være sjalu, fryde seg innerst inne når ting går dårlig for den pene veninna , og være generelt bare en FALSK veninne ? PENE FOLK ER I DET MINSTE EKTE VENNER.SOM ØNSKER ANDRE ALLT BARE GODT , ISTEDE FOR Å VÆRE MISUNNELIGE OG FRYDE SEG NÅR TING IKKE GÅR SÅ BRA MED DEN PENE VENINNA. Sånne folk er KVALME. De har ikke noe vakkert indre selv. Vil påstå JEG og andre såkalt vakrere mennesker - tross allt er mer reale, ekte og mer til å stole på som venner... Enn de sjalu svina som utgir seg for å være venn- men egentlig ikke er det... La falskheten lenge leve. Du kommer med mange påstander, men kan du egentlig bevise noen av dem? Kan du bevise at pene mennesker er mer ekte venner enn mindre attraktive? Hvem har gitt deg rett til å uttale deg på vegene av alle andre "pene" mennesker? Har du enerett på å bestemme hva et pent menneske er? Har du enerett på å bestemme hva som utgjør et pent indre? 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #24 Skrevet 3. november 2011 Er det så stor forskjell på ordet mindre attraktiv og stygg ? Jeg setter ting litt vell på spissen. Selvfølgelig er meget få mennesker direkte stygge. Men såklart, noen er langt langt mindre attraktive. Men det blir så langt ORD å skrive. Er mye kortere ORD å bare skrive " stygg " istede. Enklere rett og slett. Selv om det kan høres litt rått og brutalt ut : ) Var det ikke ment slik. Men jeg er lei av og skuffet over såkalt " mindre attraktive veninner " . De er ikke mye vakre inni seg- når de straffer en uskyldig veninne- kunn forde hun er penere enn dem. Hvor vakker personlighet har slike veninner da ? Er det en fin og vakker handling og gå rundt og være sjalu, fryde seg innerst inne når ting går dårlig for den pene veninna , og være generelt bare en FALSK veninne ? PENE FOLK ER I DET MINSTE EKTE VENNER.SOM ØNSKER ANDRE ALLT BARE GODT , ISTEDE FOR Å VÆRE MISUNNELIGE OG FRYDE SEG NÅR TING IKKE GÅR SÅ BRA MED DEN PENE VENINNA. Sånne folk er KVALME. De har ikke noe vakkert indre selv. Vil påstå JEG og andre såkalt vakrere mennesker - tross allt er mer reale, ekte og mer til å stole på som venner... Enn de sjalu svina som utgir seg for å være venn- men egentlig ikke er det... La falskheten lenge leve. hvis du er så vakker, både på innsiden og utsiden som du prøver å poengtere her, hvorfor har du da så forferdelig behov for å trykke ned mennesker du går ut i fra er "stygge"? akkurat som om du må skrive det ned for deg selv mange nok ganger så du selv kan forsikre deg om at det er en "sannhet".. jenter og damer som faktisk ER vakre (innsiden og utsiden) og fulle av selvtillit har ikke dette behovet vettu.. 2
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #25 Skrevet 3. november 2011 Du kommer med mange påstander, men kan du egentlig bevise noen av dem? Kan du bevise at pene mennesker er mer ekte venner enn mindre attraktive? Hvem har gitt deg rett til å uttale deg på vegene av alle andre "pene" mennesker? Har du enerett på å bestemme hva et pent menneske er? Har du enerett på å bestemme hva som utgjør et pent indre? Vell hele mitt liv har jeg erfart at mennesker med dårlig selvtillitt, og som er missfornøyd med seg selv og har komplekser , ofte har psykologiske issues av negativ art i tillegg -DESVERRE, DE HAR IKKE ET VAKKERT INDRE . Desverre. Disse går rundt og er SJALU på alle andre, de synes er penere eller mer vellykket enn de selv er. De elsker å snakke dritt om pene og vellykkede folk. De fryder seg " hemmelig og godter seg " når disse er uheldige eller har det kjipt... De " hater " innerst inne mennesker som minner dem på - deres egne svakheter og komplekser. DERFOR BLIR SLIKE MENNESKER ALDRI EKTE OG GODE VENNER MAN KAN STOLE PÅ. Så et mindre attraktivt yttre - betyr IKKE et vakkert indre. DET er 100 % sikkert. Og noe alle instinktivt vet innerst inne. Selv om de elsker å benekte dette.
Gjest ms_kwang Skrevet 3. november 2011 #26 Skrevet 3. november 2011 mm å noen jenter bruker litt ekstra lang tid til å bli "modne" vakker. Det tar tid før de finner seg selv. Er litt sånn...eventyret om "den stygge andungen" Og for de menneskene som har det slikt, så er det ofte at alle rundt dem er pene, vakre, kjempe flotte mennesker. Mens den mindre pene får mindre selvtillitt og nesten mener at hun/han selv er stygg. Men en dag, så blomstrer de opp, og blir vakre, de blir flotte. Og noen sier også at den siste rosen som åpner seg er den aller vakreste, mens de andre blir gamle og visner bort. Det kan godt skje med deg WW, mens du irriterer deg over alle de mindre pene venninnene dine, som du mener blir sjalu, fordi du er så pen. Vel. Hva om du mister den glansen du har, og dine venninner blir penere enn deg? Hva om du da har ditchet de venninnene, og flere år etterpå, så ser du de, valse rundt, vakre mennesker, selvtilliten på topp, og om du vil ha de tilbake da som venninner, da er du egentlig du som har vært falsk til å begynne med. Den har "backstabbet" Nei vet du hva. Kos deg med dine "pene" venninner, men jeg fryder meg hver gang jeg seg mine tidligere klasse kamerater, de populære fra U.skolen, som har visnet helt bort å ser ut som de kunne vært godt opp i 30 årene, og jeg som bare har bikket 20. Men likevel så tenker jeg at jeg bare er midt på treet. Jeg aksepterer alle venninner, små eller store, tynne eller feite, "stygge" eller "pene, fordi vet du hva, jeg bryr meg ikke om utsendet, jeg bryr meg om det indre. Og greit, om jeg er ute på byen med venninnnene mine, å det kommer gutter til meg, spør om jeg vil ha en drink eller to, så svarer jeg nei, jeg synes at mine jenter er det viktigste for meg, ikke en random gutt, som jeg bare har snakket med i 10 sekunder. Men ja, som dere sier, folk er forskjellige...og godt er det.
Gjest grapefrukt Skrevet 3. november 2011 #27 Skrevet 3. november 2011 Vell hele mitt liv har jeg erfart at mennesker med dårlig selvtillitt, og som er missfornøyd med seg selv og har komplekser , ofte har psykologiske issues av negativ art i tillegg -DESVERRE, DE HAR IKKE ET VAKKERT INDRE . Desverre. Disse går rundt og er SJALU på alle andre, de synes er penere eller mer vellykket enn de selv er. De elsker å snakke dritt om pene og vellykkede folk. De fryder seg " hemmelig og godter seg " når disse er uheldige eller har det kjipt... De " hater " innerst inne mennesker som minner dem på - deres egne svakheter og komplekser. DERFOR BLIR SLIKE MENNESKER ALDRI EKTE OG GODE VENNER MAN KAN STOLE PÅ. Så et mindre attraktivt yttre - betyr IKKE et vakkert indre. DET er 100 % sikkert. Og noe alle instinktivt vet innerst inne. Selv om de elsker å benekte dette. Så dine erfaringer skal med andre ord være fasit på hvordan alle mennesker i verden er? At de som er pene utvendig er pene innvendig, og de som er mindre attraktive er stygge innvendige? Og du har såklart også en faglig bakgrunn som gjør at du med sikkerhet kan bruke dine opplevelser som grunnlag for hvordan "alle" andre er? 3
Gjest ms_kwang Skrevet 3. november 2011 #28 Skrevet 3. november 2011 Vell hele mitt liv har jeg erfart at mennesker med dårlig selvtillitt, og som er missfornøyd med seg selv og har komplekser , ofte har psykologiske issues av negativ art i tillegg -DESVERRE, DE HAR IKKE ET VAKKERT INDRE . Desverre. Disse går rundt og er SJALU på alle andre, de synes er penere eller mer vellykket enn de selv er. De elsker å snakke dritt om pene og vellykkede folk. De fryder seg " hemmelig og godter seg " når disse er uheldige eller har det kjipt... De " hater " innerst inne mennesker som minner dem på - deres egne svakheter og komplekser. DERFOR BLIR SLIKE MENNESKER ALDRI EKTE OG GODE VENNER MAN KAN STOLE PÅ. Så et mindre attraktivt yttre - betyr IKKE et vakkert indre. DET er 100 % sikkert. Og noe alle instinktivt vet innerst inne. Selv om de elsker å benekte dette. og forresten.. Jeg ville ALDRI hatt deg som venn, som tenker slikt om andre med mennesker! Du snakker stygt om andre..Greit at du "KAN" være pen..Men du er absolutt ikke noe pen på innsiden. Slike som deg, som snakker stygt om andre, burde egentlig ikke hatt venner. Hva om en venninne av deg, før pen, men kommer i en eller annen livsfase, sykdom, ulykke, som gjør henne " stygg" ville du da ha ditchet henne, fordi noe skjedde..og gjorde henne mindre pen? *riste på hodet*
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #29 Skrevet 3. november 2011 Så dine erfaringer skal med andre ord være fasit på hvordan alle mennesker i verden er? At de som er pene utvendig er pene innvendig, og de som er mindre attraktive er stygge innvendige? Og du har såklart også en faglig bakgrunn som gjør at du med sikkerhet kan bruke dine opplevelser som grunnlag for hvordan "alle" andre er? Vell- LIKE BARN LEKER BEST SAMMEN. Det er ofte sant. Når det gjelder både kjærester og venner. Samme gjelder kjærester. Man er omtrent på samme skala utseendemessig, når man gjensidig forelsker seg. Samme gjelder med venner. Man føler man er like og har mye til felles. Og har samme attitude og interesser ofte.Og er noenlunde jevnbyrdig .Store ulikheter i vennskap eller kjærlighet - går skjelden bra desverre. Vil du benekte det også ? Jeg er blitt så gammel at jeg trenger ikke lenger å frykte at jeg plutselig skal falme brått i forhold til jevnaldrende som allerede har falmet drastisk . Jeg er av de som ser yngst ut, i forhold til alder. Og som bare blir penere med årene og eldes pent. Noe mange har sagt rett ut til meg.Sammenlignet med mine klasseveninner.Som ser ut som " kjerringer " i dag. Noe jeg ikke er, og aldri skal bli : )
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #30 Skrevet 3. november 2011 Men så er dette internett igjen. En gammel pervers mann kan utgi seg for å være en pen hunk på 20. Folk legger på litt ekstra. Pic or it didnt happen, just sayin' WW. Om du er så pen som du skal ha det til, la oss få bedømme, holder ikke bare med det andre har fortalt deg når du prater over nett. If you catch my drift? Så får vi se om du er så forbanna pen som du skal ha det til 2
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #31 Skrevet 3. november 2011 og forresten.. Jeg ville ALDRI hatt deg som venn, som tenker slikt om andre med mennesker! Du snakker stygt om andre..Greit at du "KAN" være pen..Men du er absolutt ikke noe pen på innsiden. Slike som deg, som snakker stygt om andre, burde egentlig ikke hatt venner. Hva om en venninne av deg, før pen, men kommer i en eller annen livsfase, sykdom, ulykke, som gjør henne " stygg" ville du da ha ditchet henne, fordi noe skjedde..og gjorde henne mindre pen? *riste på hodet* Husk at sjalusi gjør mennesker ONDSKAPSFULLE. Ikke nok med at virkelig stygge mennesker er stygge. De er ofte desverre helt ødelagt innvendig i tillegg, av sin egen sjalusi og bitterhet. Noen av disse blir desverre farlig ondskapsfulle... Bare en advarsel - dersom du har en slik type " veninne " ...Pass deg. Hun kan når som helst stikke deg i ryggen.Du kan aldri stole på et slikt " sykt " menneske.
Gjest grapefrukt Skrevet 3. november 2011 #32 Skrevet 3. november 2011 Vell- LIKE BARN LEKER BEST SAMMEN. Det er ofte sant. Når det gjelder både kjærester og venner. Samme gjelder kjærester. Man er omtrent på samme skala utseendemessig, når man gjensidig forelsker seg. Samme gjelder med venner. Man føler man er like og har mye til felles. Og har samme attitude og interesser ofte.Og er noenlunde jevnbyrdig .Store ulikheter i vennskap eller kjærlighet - går skjelden bra desverre. Vil du benekte det også ? Jeg er blitt så gammel at jeg trenger ikke lenger å frykte at jeg plutselig skal falme brått i forhold til jevnaldrende som allerede har falmet drastisk . Jeg er av de som ser yngst ut, i forhold til alder. Og som bare blir penere med årene og eldes pent. Noe mange har sagt rett ut til meg.Sammenlignet med mine klasseveninner.Som ser ut som " kjerringer " i dag. Noe jeg ikke er, og aldri skal bli : ) Det er ofte slik at like barn leker best ja, men istedet for å legge ut om hvor vakker du selv mener du er, så kunne du kanskje svart på det jeg egentlig spurte om? Så dine erfaringer skal med andre ord være fasit på hvordan alle mennesker i verden er? At de som er pene utvendig er pene innvendig, og de som er mindre attraktive er stygge innvendige? Og du har såklart også en faglig bakgrunn som gjør at du med sikkerhet kan bruke dine opplevelser som grunnlag for hvordan "alle" andre er? Du må huske at alle ikke tenker som deg, noen klarer å ha vennskap basert på det indre, istedet for å kun velge å bli kjent med de man anser som like pene. Noen foretrekker mindre overfladiske vennskap som heller er basert på nettopp prinsippet om at like barn leker best. Jeg antar at du ikke forstår begrepet "like barn leker best"? Med det menes det ikke at de som er like utseende-messig leker best, men de som har ting til felles, interesser, etc. Hvis man kun baserer vennskap på utseende (ergo ikke klarer å være venn med de som er penere/mindre pene enn enselv), så vil vennskapet mest sannsynlig ikke holde i lengden. Slike vennskap vil nok de fleste skygge unna, men jeg antar du er unntaket? 1
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #33 Skrevet 3. november 2011 Det er ofte slik at like barn leker best ja, men istedet for å legge ut om hvor vakker du selv mener du er, så kunne du kanskje svart på det jeg egentlig spurte om? Så dine erfaringer skal med andre ord være fasit på hvordan alle mennesker i verden er? At de som er pene utvendig er pene innvendig, og de som er mindre attraktive er stygge innvendige? Og du har såklart også en faglig bakgrunn som gjør at du med sikkerhet kan bruke dine opplevelser som grunnlag for hvordan "alle" andre er? Du må huske at alle ikke tenker som deg, noen klarer å ha vennskap basert på det indre, istedet for å kun velge å bli kjent med de man anser som like pene. Noen foretrekker mindre overfladiske vennskap som heller er basert på nettopp prinsippet om at like barn leker best. Jeg antar at du ikke forstår begrepet "like barn leker best"? Med det menes det ikke at de som er like utseende-messig leker best, men de som har ting til felles, interesser, etc. Hvis man kun baserer vennskap på utseende (ergo ikke klarer å være venn med de som er penere/mindre pene enn enselv), så vil vennskapet mest sannsynlig ikke holde i lengden. Slike vennskap vil nok de fleste skygge unna, men jeg antar du er unntaket? Jeg vil IKKE ha sjalu venner. Forde det " plager " også meg, om hun er det på meg. Jeg gir folk en sjangse. Men føler jeg at disse begynner slik som TS . Så dropper jeg dem fort. Jeg gidder ikke falske venner. Jeg orker ikke sjalu venner. Det blir bare dårlig stemning av det og problemer. Og sjangsen for sjalusi er mye større dersom vi er for ulike utseendemessig.
Gjest grapefrukt Skrevet 3. november 2011 #34 Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg vil IKKE ha sjalu venner. Forde det " plager " også meg, om hun er det på meg. Jeg gir folk en sjangse. Men føler jeg at disse begynner slik som TS . Så dropper jeg dem fort. Jeg gidder ikke falske venner. Jeg orker ikke sjalu venner. Det blir bare dårlig stemning av det og problemer. Og sjangsen for sjalusi er mye større dersom vi er for ulike utseendemessig. Tror ingen egentlig vil ha sjalu venner, men hvorfor svarer du ikke dette istedet for å lage 14 innlegg om at bare pene mennesker er pene innvendig og alle mindre pene mennesker er stygge innvendig? Og har du noensinne fått bekreftet at noen faktisk er sjalu på deg utseendemessig? De fleste jeg kjenner er nemlig under den oppfatning at selv om en dame/mann i bunn og grunn er pen, så er en så negativ utstråling som den du viser i de forrige innleggene dine, såpass ødeleggende at personen kun ser stygg ut når man har blitt kjent med han/henne. Endret 3. november 2011 av grapefrukt 2
absinthia Skrevet 3. november 2011 #35 Skrevet 3. november 2011 Til ts, sjalusi er en ganske normal følelse og jeg skjønner faktisk at du reagerer om denne venninnen din stadig selv snakker om hvor pen hun er og om hvor mange andre det er som synes det - til og med jeg kunne godt funnet på å bli ganske lei og syntes at det ble nok etter en stund. Det du kan tenke på og som burde gjøre deg mindre sjalu, er at dette er kanskje det området hun vet at hun stikker seg frem på og føler seg trygg på at hun har noe å fare med, at det er derfor hun fokuserer så mye på det. Mange pene damer som har vært pene hele livet, tror at dette er det eneste de har å tilby fordi andre mennesker alltid har fokusert mye på dette, fremfor å fokusere på at de er gode i andre ting.
Steinar40 Skrevet 3. november 2011 #36 Skrevet 3. november 2011 Veldig mange bra og belysende innlegg i denne tråden 'womenwomen' sier faktisk mye sant og riktig her (hun også). I grunn og bunn dreier det seg om konkurransen innad i samme kjønn på kjønnsmarkedet. Og som jeg ser det er det ingen tvil om at det finnes to sider av denne saken. De "mindre" attraktives side og de "mer" attraktives side. Sier seg selv at det fort oppstår problemer og sjalusi mellom disse når det annet kjønn kommer på banen. Dumt at det skal være sånn, men sånn er nå dette livet. Et lite side poeng når det gjelder 'womenwomen' er forøvrig at jeg ikke liker innstillingen hennes når hun går ut på byen. "Glemme" venninnen fordi det kommer et eller annet mannfolk innenfor synsfeltet er aldri bra. Eller sunt. Da er du litt for desperat, 'womenwomen'. Noen gang tenkt over hvorfor du egentlig er sånn?
Gjest Mlle Bonne Skrevet 3. november 2011 #37 Skrevet 3. november 2011 Vell jeg snakker rett fra levra nå. Er ærlig hva jeg tenker. TS har bare godt av å få høre fra en anonym " pen veninnes " versjon av problemet hun føler .Alltså den motsatte siden . Det er ikke så lett å ha stygge veninner heller skjønner du. Sett fra en PEN jentes perspektiv. Jeg VET jeg får automatisk skylda for at hun føler seg nedstemt eller får en kjedelig kveld ute på byen. Uforskyldt, enda det ikke er min feil at hun føler det slik. Jeg kan ikke noe for at menn flørter og stirrer etter meg, så veninna legger merke til det også...og blir sjalu. Jeg kan ikke noe for at jeg får uvanlig mye oppmerksomhet. Men se det nå litt positivt også. Det drypper alltids litt på deg også...om du er sammens med meg. Du får gratis drinker av MINE beilere . Han kjøper til oss begge to. For å være HYGGELIG med MEG , så er han gentleman mot veninna mi også selvfølgelig.For å gjøre godt inntrykk . Han har kanskje også en kompis - som er på ditt eget nivå og liker deg... Det drypper alltids litt fordeler på deg også. Ved å ha ei FIN veninne med mange bekjente og kontakter, og beilere etc Finn deg GJERNE en like stygg veninne som deg selv. Så kan dere to stygginger gå ut sammen . Og se hvor gøy dere kommer til å få det... Tipper DET blir kjedelig jeg... Innlegget ditt understreker det jeg sa ovenfor. 1
womenwomen Skrevet 3. november 2011 #38 Skrevet 3. november 2011 Veldig mange bra og belysende innlegg i denne tråden 'womenwomen' sier faktisk mye sant og riktig her (hun også). I grunn og bunn dreier det seg om konkurransen innad i samme kjønn på kjønnsmarkedet. Og som jeg ser det er det ingen tvil om at det finnes to sider av denne saken. De "mindre" attraktives side og de "mer" attraktives side. Sier seg selv at det fort oppstår problemer og sjalusi mellom disse når det annet kjønn kommer på banen. Dumt at det skal være sånn, men sånn er nå dette livet. Et lite side poeng når det gjelder 'womenwomen' er forøvrig at jeg ikke liker innstillingen hennes når hun går ut på byen. "Glemme" venninnen fordi det kommer et eller annet mannfolk innenfor synsfeltet er aldri bra. Eller sunt. Da er du litt for desperat, 'womenwomen'. Noen gang tenkt over hvorfor du egentlig er sånn? Jeg er nok mye roligere og hyggeligere selskap for veninner når jeg er i forhold, enn når jeg er singel. Når jeg er singel tenker jeg som oftest på en ting Det er lov å være litt "desperat" når man er singel...hi hi Noe en " god " veninne burde forstå. Og unskylde meg dersom jeg glemmer henne helt bort. Dersom jeg treffer en jeg har en flørt på gang med. Samme friheten har jo min veninne. Blir ikke sur om hun fordufter vekk med en mann. Helt forståelig det ! Venninner som ikke forstår dette, er nok heller ingenting for meg. Som sagt , jeg vil bare ha selvstendige veninner. Som har omtrent samme syn selv.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #39 Skrevet 3. november 2011 Ut i fra dine tidligere innlegg her på Kg å dømme så har jeg alltid trodd at du var ganske gammel. Ut i fra dette innlegget synes jeg at du er direkte barnslig. Ja kanskje er Womanwoman pen på utsiden, men hun fremstår som pillråtten på innsiden. "Lyset er på men ingen er hjemme" 1
Steinar40 Skrevet 3. november 2011 #40 Skrevet 3. november 2011 Jeg er nok mye roligere og hyggeligere selskap for veninner når jeg er i forhold, enn når jeg er singel. Når jeg er singel tenker jeg som oftest på en ting Det er lov å være litt "desperat" når man er singel...hi hi Noe en " god " veninne burde forstå. Og unskylde meg dersom jeg glemmer henne helt bort. Dersom jeg treffer en jeg har en flørt på gang med. Samme friheten har jo min veninne. Blir ikke sur om hun fordufter vekk med en mann. Helt forståelig det ! Venninner som ikke forstår dette, er nok heller ingenting for meg. Som sagt , jeg vil bare ha selvstendige veninner. Som har omtrent samme syn selv. Det er forsåvidt greit nok FORUTSATT at din venninne vet om dette FØR dere går ut på byen. Men hvis man går ut for å ha det hyggelig i sammen, og så bare forsvinner den/de andre, da er det IKKE like greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå