AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Så er jeg i den jævlige venteposisjon igjen da. Byttet nummer med en gutt på lørdag og vi sendte noen hyggelige meldinger på natta. Idag er det (bare) mandag, men jeg har ennå ikke hørt fra han. Har hørt om den berømte 3-dagers regelen... Hva sier dere? Når skal jeg gi opp og glemme han? Meldingene var slik at det er HAN sin tur til å ta kontakt nå. Jeg var tøff og tok initiativet lørdag....
Gjest Apophis Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Send han ein melding om du vil ha kontakt eller drit i det. 3-dagers regelen er bare tull. 3
Gjest Frk. Oslo Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Den regelen er ingenting å bry seg om. Hvis han utvekslet nummer med deg er det en stor sjanse for at han blir glad for at du kontakter han. Kanskje han til og med sitter og venter på det, og ikke tør å ta initiativet selv? Dessuten elsker gutter når jentene er de som tar initiativet først og viser interesse. Enten svarer han, eller så svarer han ikke - du har ingenting å tape. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Send han ein melding om du vil ha kontakt eller drit i det. 3-dagers regelen er bare tull. Men vil jo ikke virke for "på" og desperat og det var JEG som tok inititivet til kontakt på lørdag....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Den regelen er ingenting å bry seg om. Hvis han utvekslet nummer med deg er det en stor sjanse for at han blir glad for at du kontakter han. Kanskje han til og med sitter og venter på det, og ikke tør å ta initiativet selv? Dessuten elsker gutter når jentene er de som tar initiativet først og viser interesse. Enten svarer han, eller så svarer han ikke - du har ingenting å tape. Vil jo ikke virke for ivri. Og det var eg som tok inititivet op lørdag og han som svarte at "du hører fra meg"....(og han ble glad for at jeg tok kontakt)
Gjest Frk. Oslo Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Vil jo ikke virke for ivri. Og det var eg som tok inititivet op lørdag og han som svarte at "du hører fra meg"....(og han ble glad for at jeg tok kontakt) Det at du tar kontakt igjen kan virke til din fordel. Mange gutter synes det er søtt at jentene ikke klarer å "holde seg unna". Jo fortere du gjør det, jo fortere får du det ut av verden. Jeg har selv kontaktet gutter lenge før denne tredagers-regelen, og med godt hell! Go for it.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Det at du tar kontakt igjen kan virke til din fordel. Mange gutter synes det er søtt at jentene ikke klarer å "holde seg unna". Jo fortere du gjør det, jo fortere får du det ut av verden. Jeg har selv kontaktet gutter lenge før denne tredagers-regelen, og med godt hell! Go for it. Føler jeg driter meg ut hvis jeg virker for ivri. Vi har fells venner og vil ikke at dette "kommer tilbake på meg" og jeg driter meg ut......
Gjest Frk. Oslo Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Føler jeg driter meg ut hvis jeg virker for ivri. Vi har fells venner og vil ikke at dette "kommer tilbake på meg" og jeg driter meg ut...... Da får du heller bare sitte og bite negler i noen dager, frem til han kontakter deg. Hvis han ikke gjør det etter et par dager, så burde i hvert fall du kontakte han, ellers ender det kanskje med at du "mister" han. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Da får du heller bare sitte og bite negler i noen dager, frem til han kontakter deg. Hvis han ikke gjør det etter et par dager, så burde i hvert fall du kontakte han, ellers ender det kanskje med at du "mister" han. Lykke til. Kontakte han om et par dager for å avklare at han IKKE er interessert, liksom? Hva skriver man da? he he
Gjest Frk. Oslo Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Kontakte han om et par dager for å avklare at han IKKE er interessert, liksom? Hva skriver man da? he he Du kan aldri vite om han er interessert eller ikke før du prøver, vet du. Kanskje han sitter med akkurat de samme tankene som deg. Hvis han virker som en fin fyr hadde jeg tatt sjansen.
Rayanne Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Det kan hende han tror at du bare tok initiativ fordi du hadde drukket, sender du en melding til får han bekreftet at det ikke var alkoholen som pratet. Jeg ville ventet til tirsdag dog, hvis du traff han på lørdag. Så får det heller være hans tur derfra.
Despicable Me Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 La det gå en viss mengde tid før du tar kontakt igjen. Folk flest har sin egen versjon av disse vente-reglene, enten det er tre dager etter at du har fått kjekkasens nummer, førtiåtte timer etter første date – eller aldri før neste fullmåne… En bedre plan: Gjør det så enkelt som dette: Ring personen når du vil snakke med ham eller henne. Når du venter bare for å vente, gir du inntrykk av at du er en lykkejeger, useriøs og ute av stand til å forplikte deg, mener Jackie Black. De eneste du vil tiltrekke deg da, er de som har de samme uattraktive kvalitetene. Ikke legg igjen femten beskjeder på mobilsvareren, men husk også at du kan ødelegge noe bra dersom du venter for lenge
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Du kan aldri vite om han er interessert eller ikke før du prøver, vet du. Kanskje han sitter med akkurat de samme tankene som deg. Hvis han virker som en fin fyr hadde jeg tatt sjansen. Blir så flaut å se han igjen hvis han sier nei.... HATER dette spillet, he he
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå