Gå til innhold

Alkoholfri drikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal i bursdagsfest, men er gravid. Alle kommer til å drikke alkohol, og det er jo ikke noe problem, men jeg har ikke så veldig lyst til å dukke opp med en flaske brus... Det drikker jeg "ofte", så det blir så kjedelig og vanlig for min del. Er det noen som har noe forslag til noe alkoholfritt som jeg kan kose meg med som er litt "ekstra" godt? :vin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange drinker er vel så gode uten spriten, men det krever gjerne litt tilberedning da... Jeg er fan av ren tranebærjuice jeg, både med og uten noe gøy oppi! Ellers så har litt større matbutikker ofte limonade/ fancy saft på fine flasker som ser litt kulere ut enn en halvliter cola!

Skrevet

En drink jeg virkelig elsker er en juice laget av jordbær, ananas og appelsin, den blir tropisk og nydelig. Har man ikke juicemaskin kan man bruke tropisk juice og appelsinjuice (ikke fra konsentrat) og servere med isbiter. Hvis du vil slå på "stortromma" kan du kjøpe strawberry daiquiri drinkmiks (veldig, veldig søt!) og ha en liten skvett i bunnen av glasset som gir en fin rødfarge og en god smak.

Skrevet (endret)

De har en alkoholfri, en anelse sprudlende rose-vin på polet som er helt nydelig :)

Husker ikke hva den het, mulig det var med zinfndel-druer. Hvit etikett. Kostet 80-90 kr trur eg.

Endret av missLynch
Skrevet (endret)

Tusen takk for kjempefine tips! :D

Endret av everydaywings

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...