Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #21 Skrevet 31. oktober 2011 Må si meg veldig enig i denne. Haha Gikk ikke så langt som en forelskelse med de, men litt følelser var det jo..
Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #22 Skrevet 31. oktober 2011 Og hva med deg selv? Jeg ser på meg selv som trofast, ærlig, ordentlig og snill. Men jeg er forsåvidt kvinne da
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #23 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg ser på meg selv som trofast, ærlig, ordentlig og snill. Men jeg er forsåvidt kvinne da Åja, og da er det ikke så farlig liksom?
Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #24 Skrevet 31. oktober 2011 Åja, og da er det ikke så farlig liksom? Hva er ikke så farlig?
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #25 Skrevet 31. oktober 2011 Hva er ikke så farlig? At du er trofast, ærlig, ordentlig og snill.
Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #26 Skrevet 31. oktober 2011 At du er trofast, ærlig, ordentlig og snill. Henger ikke heltmed.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #27 Skrevet 1. november 2011 Hvor blir det av de trofaste, ordentlige mannfolka som står for det de sier og gjør? Jeg sitter hjemme og spiller dataspill. =)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #28 Skrevet 1. november 2011 Må bare få ut frustrasjonen min :kjefte: :kjefte: Er så lei gutter, "dumpa" av to gutter på 2 mnd, de var ikke klare for forhold.. Oh my.. Han ene har jeg ligget med, snakket med han i dag ansikt til ansikt, han ville være venner og hadde ikke noe annet enn positivt å si om meg! Spar meg sier jeg bare.. Høres ut som han bare var ærlig, og sa at han ikke var ute etter et forhold. Du minner nesten om alle disse mennene som alltid klager på "friendzone". Han andre møtte jeg på fest i helgen, drittsekken presterte å si at han ville prøve på nytt, ville på kino, likte meg dritgodt osv.. Ble drama, krangling, ble venner, krangling, venner... Dagen etter huska han ikke en dritt.. Sa bare "shit happens" osv.. Vil ikke ha noe mer med fyren å gjøre, sletta han på facvebook, mobil og msn. Orker ikke sånne negative folk i livet mitt. Hvis noen forteller det at de vil "prøve på nytt" på fylla, så bør du jo vite at ingenting er sikkert før han er edru, og står for det etterpå. Løfter gjort i fylla = ingenting.
Pene sko... Skrevet 1. november 2011 #29 Skrevet 1. november 2011 Hvor blir det av de trofaste, ordentlige mannfolka som står for det de sier og gjør? I'm right here, baby. De trofaste og ordentlige mannfolkene finner du sjelden på byen eller på privatfester. Vår art, om man får kalle det så, er fornemt tilbaketrukket fra ville strabaser som innebærer usunne mengder alkohol. Vi er som regel ambisiøse, kulturerte og konservative. Unntak finnes naturligvis. 2
Steinar40 Skrevet 1. november 2011 #30 Skrevet 1. november 2011 Henger ikke heltmed.. Mener du med andre ord å påstå at alle kvinner er trofast, ærlig, ordentlig og snill? Isåfall lever du ikke i den virkelige verden.
Gjest thelife Skrevet 2. november 2011 #31 Skrevet 2. november 2011 Høres ut som han bare var ærlig, og sa at han ikke var ute etter et forhold. Du minner nesten om alle disse mennene som alltid klager på "friendzone". Hvis noen forteller det at de vil "prøve på nytt" på fylla, så bør du jo vite at ingenting er sikkert før han er edru, og står for det etterpå. Løfter gjort i fylla = ingenting. Han kunne funnet ut det FØR han hoppet til sengs med meg Ærligheten kommer som oftest ut i fylla.
Gjest thelife Skrevet 2. november 2011 #32 Skrevet 2. november 2011 Mener du med andre ord å påstå at alle kvinner er trofast, ærlig, ordentlig og snill? Isåfall lever du ikke i den virkelige verden. Mener ikke a alle kvinner er det. Men jeg mener at JEG er det
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #33 Skrevet 2. november 2011 Han kunne funnet ut det FØR han hoppet til sengs med meg Ærligheten kommer som oftest ut i fylla. Forsåvidt sant. Det er av unger og fulle folk en får høre sannheten, sies det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå