Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Må bare få ut frustrasjonen min :kjefte: :kjefte: Er så lei gutter, "dumpa" av to gutter på 2 mnd, de var ikke klare for forhold.. Oh my.. Han ene har jeg ligget med, snakket med han i dag ansikt til ansikt, han ville være venner og hadde ikke noe annet enn positivt å si om meg! Spar meg sier jeg bare.. Han andre møtte jeg på fest i helgen, drittsekken presterte å si at han ville prøve på nytt, ville på kino, likte meg dritgodt osv.. Ble drama, krangling, ble venner, krangling, venner... Dagen etter huska han ikke en dritt.. Sa bare "shit happens" osv.. Vil ikke ha noe mer med fyren å gjøre, sletta han på facvebook, mobil og msn. Orker ikke sånne negative folk i livet mitt. Hvor blir det av de trofaste, ordentlige mannfolka som står for det de sier og gjør? Beklager rotete innlegg.. Bare så frustrert og sinna 1
postkassen Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Du har nok sett på dem mange ganger, Men sannsynligvis har du bare lagt merke til idiotene. Endret 31. oktober 2011 av postkassen 1
Gjest Rastl0s Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Her er en av de trofaste! Må unnskylde de "dumme" av mitt kjønn, men er nok mange som bare er ute etter ligg også! 3
postkassen Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Her er en av de trofaste! Må unnskylde de "dumme" av mitt kjønn, men er nok mange som bare er ute etter ligg også!
Gjest thelife Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Du har nok sett på dem mange ganger, Men sannsynligvis har du bare lagt merke til idiotene. Det er sikkert og visst.. Huff..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker snille gutter. Det er bare noe med de som får meg til å bli glad innvendig Har møtt mange gutter som er kjekke, men når det viser seg at de er det motsatte av snill, går jeg. Jeg orker bare ikke å leve med konstant usikkerhet, sjalusi og drama. Livet er for kort til å kaste bort tid på slike gutter. Jeg blir enda mer sjarmet når de snille guttene blir overrasket over at jeg viser interesse og snakker med de, og de får meg til å le også! Herlig!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker snille gutter. Det er bare noe med de som får meg til å bli glad innvendig Har møtt mange gutter som er kjekke, men når det viser seg at de er det motsatte av snill, går jeg. Jeg orker bare ikke å leve med konstant usikkerhet, sjalusi og drama. Livet er for kort til å kaste bort tid på slike gutter. Jeg blir enda mer sjarmet når de snille guttene blir overrasket over at jeg viser interesse og snakker med de, og de får meg til å le også! Herlig! Vil også si at hvis det er snille gutter her, må dere aldri forandre dere. Det fins utrolig mange jenter som setter pris på dere
Gjest MorAase Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Imponerende å finne to menn i sitt liv på to måneder... 7
Daniel84 Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Imponerende å finne to menn i sitt liv på to måneder... Må si meg veldig enig i denne.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #15 Skrevet 31. oktober 2011 Imponerende å finne to menn i sitt liv på to måneder... Når man er ung bruser følelsene og man blir lett forelsket, men det er aldri snakk om en dyp forelskelse Man tror bare det når det foregår, men oppdager senerer at det var en overfladisk "forelskelse"
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #16 Skrevet 31. oktober 2011 Må bare få ut frustrasjonen min :kjefte: :kjefte: Er så lei gutter, "dumpa" av to gutter på 2 mnd, de var ikke klare for forhold.. Oh my.. Han ene har jeg ligget med, snakket med han i dag ansikt til ansikt, han ville være venner og hadde ikke noe annet enn positivt å si om meg! Spar meg sier jeg bare.. Han andre møtte jeg på fest i helgen, drittsekken presterte å si at han ville prøve på nytt, ville på kino, likte meg dritgodt osv.. Ble drama, krangling, ble venner, krangling, venner... Dagen etter huska han ikke en dritt.. Sa bare "shit happens" osv.. Vil ikke ha noe mer med fyren å gjøre, sletta han på facvebook, mobil og msn. Orker ikke sånne negative folk i livet mitt. Hvor blir det av de trofaste, ordentlige mannfolka som står for det de sier og gjør? Beklager rotete innlegg.. Bare så frustrert og sinna Du får vurdere litt hva slags gutter du flørter med da. Du har fri vilje og muligheten til å gjøre frie valg? 1
Gjest Rastl0s Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Mange møkkamenn der ute ja! Endret 31. oktober 2011 av Rastl0s
inlovewith Skrevet 31. oktober 2011 #18 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg liker snille gutter. Det er bare noe med de som får meg til å bli glad innvendig Har møtt mange gutter som er kjekke, men når det viser seg at de er det motsatte av snill, går jeg. Jeg orker bare ikke å leve med konstant usikkerhet, sjalusi og drama. Livet er for kort til å kaste bort tid på slike gutter. Jeg blir enda mer sjarmet når de snille guttene blir overrasket over at jeg viser interesse og snakker med de, og de får meg til å le også! Herlig! Bare han ikke "leker snill". Sånn som min samboer som det holder på å gå i dass med. Han var verdens søteste før vi flyttet sammen. Fikk meg alltid til å le, elsket å sove inntil meg og sa masse pent! Jeg følte jeg gjorde det kuppet! Men nå vil han at jeg skal slanke meg, selv om jeg er strålende fornøyd med kroppen min. Også vil han jeg skal kjøpe meg nye pupper. Finnes nok av falske mannfolk der ute også... 1
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Hvor blir det av de trofaste, ordentlige mannfolka som står for det de sier og gjør? Og hva med deg selv? 2
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Bare han ikke "leker snill". Sånn som min samboer som det holder på å gå i dass med. Han var verdens søteste før vi flyttet sammen. Fikk meg alltid til å le, elsket å sove inntil meg og sa masse pent! Jeg følte jeg gjorde det kuppet! Men nå vil han at jeg skal slanke meg, selv om jeg er strålende fornøyd med kroppen min. Også vil han jeg skal kjøpe meg nye pupper. Finnes nok av falske mannfolk der ute også... Ja, sånt urimelig tull finner du deg ikke i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå