Gjest Chevy Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 hei skal til legen min på fredag, har prøvd veldig mye for migrnen min og jg er hardt rammet. har prøvd epilepsimedisiner,antidepressiva,blodtrykksenkende midler, ulike triptaner osv.. det jeg tar nå som hjelper er pinex forte, ikke på alle anfall vel og merke. jeg skal til legen som sagt, og han er litt sånn som tar imot tips fra meg om hva vi kan prøve (litt sært men). uansett, jeg leser mye om sykdommen min og prøver mye selv. spiser ikke hvetemel eller sukker for tiden, det har hjulpet bittelitt. også begynt og trene som sikkert og hjelper noe. jeg har hørt om folk som har brukt feks marevan forebyggende, altså blodfortynnende midler.. jeg føler at blodårene mine i hodet er blitt trange - veldig rart og forklare hvordan jeg føler det - men etter et høyt forbruk av triptaner som vel skal trekke inn blodårene når de utvider seg, føler jeg at jeg har gjort det værre på den måten. noen som skjønner? at blodårene har trukket seg veldig tilbake eller noe slik at jeg har fått trangere blodårer i hodet.. går det an? noen som vet? jeg er konstant lyssky, lydsky og unormalt trett.. dette med lysskyhet, er ikke det fordi blodårene trekker seg sammen eller utvider seg eller noe? ja, uansett - jeg ville bare høre om noen ville dele sine erfaringer:)
Gjest Chevy Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 kan legge til at jeg har kontrollmålt blodtrykket mitt på jobb noen ganger nå, og jeg har alltid ganske høyt blodtrykk.. selv etter at jeg har sittet i ro en periode.. kan det derfor være gunstig og prøve blodfortynnende?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Blodfortynnende som for eksempel marevan vil ikke ha noen innvirkning på blodtrykket. Det eneste som da skjer er at blodet ikke lenger levrer seg sånn som det skal ved blødninger og du risikerer å dø av en ellers ufarlig skade så det er nok lite gunstig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå