Gå til innhold

Halloween

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har ordnet klart med en stor skål med godis, men det ser ikke ut til at noen har turt å ta turen til oss i kveld :fnise: (Vi bor et lite stykke unna byggefeltet).

Jeg kjøpte faktisk også inn godteri i år, men det ser ut til at jeg kan spise det selv, så jeg ser på dette som en vellykket halloween :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i et leilighetskompleks med en del gamle mennesker, de har gått sammen om låst ytterdør og hengt opp lapp ute om at de ikke vil ha besøk av barn...så her sitter jeg med godteriet.

Skrevet (endret)

var på besøk hos en kamerat idag som bor i blokk... men ingen unger :< vi så masse unger som gikk forbi da, og opp mot noen bolighus oppi der. Så jeg nøyde meg med å bare skremme dem litt fra verandaen :P (De lo og syntes det bare var gøy da)

Neste år skal jeg henge opp halloweenpynt og lykter (jeg bor i studentleilighet) og et halloweenklistremerke eller noe på ringeklokka mi så de vet de kan ringe på :D

syntes de er kjempesøte <3

De posene med halloweengodteri fra nille funker fett^^

Endret av otilie
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg vil bare minne dere på at det er veldig uhygienisk å la barna selv plukke ut godteri som ikke er innpakket. Tenk på alle de små barnefingrene som blir slikket på i løpet av en sånn tur i nabolaget. Har en unge et virus har plutselig alle det :skravle:

så synd da... :glare: men man får heller nekte barna å dra rundt på halloween hvis man regner med at alle husstander gjør det på din måte.

Skrevet

Alle som hadde smågodt her hadde på forhånd lagt de i små plastposer.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg bor i et leilighetskompleks med en del gamle mennesker, de har gått sammen om låst ytterdør og hengt opp lapp ute om at de ikke vil ha besøk av barn...så her sitter jeg med godteriet.

:legrine:

Skrevet

Jeg liker ikke barn, og liker ikke at de kommer og tigger snop med foreldrene på slep (er jo mer foreldre og barnevogner enn barn jo).

Har heldigvis en lang oppkjørsel få gidder gå opp, og jeg åpner ikke døren.

Spiser snopet mitt selv :lur:

Skrevet

Syns det er bedre at foreldrene blir med rundt når barna skal gå "runden". Hadde aldri latt min unge på 4-5-6 år gå ute uten oppsyn fra en voksen etter det er blitt mørkt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...