ønskeliten Skrevet 31. oktober 2011 #1 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei allesammen! Er ny i dette forumet i dag. Har lest litt rundt på nettet ang. graviditet osv. Så kom denne siden opp og ble anbefalt Uansett, jeg prøver meg. Jeg er en jente på snart 20år som har et veldig stort ønske om å få barn med min samboer/kjæreste. Vi var gravide i begynnelsen av 2011, men mistet når jeg var 7 uker på vei Nå har vi prøvd hver mnd i snart et år, men ingenting ser ut til å skje Er det noen som er i samme "båt"? Hadde vært veldig fint å høre hva flere har å si Endret 31. oktober 2011 av ønskeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønskeliten Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei allesammen! Er ny i dette forumet i dag. Har lest litt rundt på nettet ang. graviditet osv. Så kom denne siden opp og ble anbefalt Uansett, jeg prøver meg. Jeg er en jente på snart 20år som har et veldig stort ønske om å få barn med min samboer/kjæreste. Vi var gravide i begynnelsen av 2011, men mistet når jeg var 7 uker på vei Nå har vi prøvd hver mnd i snart et år, men ingenting ser ut til å skje Er det noen som er i samme "båt"? Hadde vært veldig fint å høre hva flere har å si Tror kanskje jeg la inn dette innlegg under feil kategori, men er helt ny. Må sette meg inn i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 4. november 2011 #3 Del Skrevet 4. november 2011 Prøv å søke etter en tråd som heter "Bli kjent - Unge prøvere", kanskje de har noen tips der? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå