AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Når man går på minipiller er det jo veldig viktig at en skal ta pillen til akkurat samme tidspunkt, men jeg lurer på hva man gjør når man stiller klokken. Hvis man vanligvis tar pillen klokken 09:00 skal jeg ta den klokken 9 selvom jeg stiller klokken, eller fortsette å ta den samme tid?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Det er tydeligvis et dumt spørsmål siden du ler av det, men hvis noen vil svare så blir jeg veldig glad.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Det er riktig at de bør tas på samme tid hver dag, men en time fra eller til et par ganger i året vil ikke ha noe å si. Det viktigste er at du tar dem, og til omtrent samme tid hver dag. 1
Minya Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Såvidt jeg vet har minipillen et slingringsmonn på tre timer, så det skal gå fint å ta den til samme tid som før du stilte klokken, selv om det har gått en time mer.
Gjest otrivin Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg tar den sånn mellom 11-13 stort sett, og det går fint ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå