Gå til innhold

Voldtektene i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Politiet tror nå at det er gjenger som utfører voldtektene. At de altså planlegger det og ser etter jenter som går alene.

Hvorfor setter de ikke opp en felle for dem? La en eller flere kvinner gå "alene" på forskjellige steder i Oslo. Dette må selvfølgelig være kvinner som er veltrente i selvforsvar og at flere politifilk følger med. Tar man en av dem så skulle man tro at politet kan finne ut hvem resten av gjengen er.

Noe må jo gjøres. Eller skal de vente til enda flere er voldtatt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like i grunn forslaget.

Bare så synd at politiet har svært begrenset kapasitet. Ikke dermed sagt det ikke kan gjennomføres, men der betyr trolig at man må frigjøre denne kapasiteten fra andre aktiviteter som f.eks. etterforskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen privatfolk tar initiativ til dette selv?

En gjeng veltrente menn og noen "lokkedamer" kan jo bare fange en av dem og kjøre han til politiet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at det gjør dette i Norge? Sett det mye på film, men hører sjelden om det her til lands. Likte forslaget dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt og tenkte akkurat det samme når jeg hørte det på radioen i dag tidlig. Siden vi er inne på kastrasjon, hva med Rape-Axe i stedenfor, innbiller meg at det må være minst like vondt. Link: http://inventorspot.com/articles/rapeaxe_female_condom_designed_trap_rapists_40114

Grei nok den. Fin straff for fyren også, men det hjelper ikke jenta stort når han allerede har fått penetrert henne. Hun blir fremdeles voldtatt. Da hadde det vært bedre med noe skarpt som skar dem da de river av buksa/trusa.

Jeg har mer tro å ta de på fersken før de rekker voldtekt og grisebanke dem sønder og sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil oppfordre alle som går på byen til å holde sammen. De du blir med ut, bør du også dra hjem sammen med. Samhold er sikkerhet i forhold til både voldtekt, neddoping og ran.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil oppfordre alle som går på byen til å holde sammen. De du blir med ut, bør du også dra hjem sammen med. Samhold er sikkerhet i forhold til både voldtekt, neddoping og ran.

ikke alltid det er mulig. og ikke i norge der folk gjerne bor såpass spredt også.

pepperspray i veska hadde hjulpet. eller sånn spray med sånn farge som ikke går bort på flere dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser det, og ta på masse skokrem i ansiktet, svarte klær og gjemme seg i slottsparken for å overfalle voldtektsmenn.

Da må vi ha en lokkemus da som kan gå litt smårusa frem og tilbake og hyle, - "halloooo!! Jeg er en hvit full jente som går aleeene", - "har vært og pisssa i buskene og har ikke tatt på meg truuuuse!" - "jeg har krangla med typen og har ikke penger, er det noe pirattaxi hææær"?

Endret av waco
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser det, og ta på masse skokrem i ansiktet, svarte klær og gjemme seg i slottsparken for å overfalle voldtektsmenn.

Da må vi ha en lokkemus da som kan gå litt smårusa frem og tilbake og hyle, - "halloooo!! Jeg er en hvit full jente som går aleeene", - "har vært og pisssa i buskene og har ikke tatt på meg truuuuse!" - "jeg har krangla med typen og har ikke penger, er det noe pirattaxi hææær"?

:fnise:

Synes jeg ser det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billakk? Taggespray?

Tullemann, tror hun mente pepperspray med farge. Du får i hvert fall kjøpt det i usa og på nettet, men det er ulovlig i norge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullemann, tror hun mente pepperspray med farge. Du får i hvert fall kjøpt det i usa og på nettet, men det er ulovlig i norge da.

Så klart, det kunne jo skade overfallsmannen......

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Politiet tror nå at det er gjenger som utfører voldtektene. At de altså planlegger det og ser etter jenter som går alene.

Hvorfor setter de ikke opp en felle for dem? La en eller flere kvinner gå "alene" på forskjellige steder i Oslo. Dette må selvfølgelig være kvinner som er veltrente i selvforsvar og at flere politifilk følger med. Tar man en av dem så skulle man tro at politet kan finne ut hvem resten av gjengen er.

Noe må jo gjøres. Eller skal de vente til enda flere er voldtatt?

Editerer bort mitt eget svar her, var ikke særlig pent... :rodme:

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, det kunne jo skade overfallsmannen......

Hvis du tenker deg om skjønner du sikkert at sånt ikke selges fritt fordi det like gjerne kan være en overfallsmann som kjøper det for å bruke det mot offeret sitt.

Finnes det forøvrig noe dokumentasjon på at fargespray eller overfallsalarm har noen effekt? Jeg er litt redd for at sånne ting blir en falsk trygghet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...