AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor fungerer The Game? Jeg er jente, og funderer på hvorfor dette funker på jenter. Jeg blir jo selv mer interessert i de som er uinteresserte/litt drittsekker mot meg. Men hvorfor??
Gjest Spinell Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Har aldri funket på meg (jeg er også jente). Ikke liker jeg drittsekker og ikke liker jeg de som spiller, men nå er jeg en ganske direkte person som har svært lav toleranse for dill og spill. Kanskje de som er mer opptatt av dilling, spilling og (over-)tolkning av ethvert signal er mer mottakelige for denne metodikken? Endret 31. oktober 2011 av Spinell 7
Gjest Rastl0s Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 For å være ærlig skjønner jeg ikke at jenter faller for sånne... Har fått forklart fra jenter som har vært borti sånne hvor store drittsekker de er og hvordan de har "forandra" seg... Hvorfor spille SPILL for å få seg et ligg? Man blir hvertfall ikke noe kjærestemateriale av å være skikkelig drittsekk. 2
Gjest navnelapp Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Heilt banal psykologi. Det er same årsak som forklarer at nokon får ein maktposisjon på jobb eller på skulen. Når ein person tek ei leiarrolle og kritiserer eller nedvurderer andre vil personar med usikkert sjølvbilde bli tiltrekt av det sikre, det trygge og det bestemte. Den med usikkert sjølvbilde vil gjerne bli likt, og gjer alt den kan for at den i "leiarrolla" skal få interesse i ein eller begynne å like ein.
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Generelt sett tenker jeg at de kvinnene som er sterkest styrt av egne følelser (følelsesmennesker) er de som lettest lar seg styre og kontrollere av andre. Følelsesmenneske i kombinasjon med det å være mer eller mindre usikker i tillegg. Alder spiller da selvfølgelig en viktig rolle. Det er lett for en kynisk person å lure unge mennesker. 1
4stars Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor fungerer The Game? Jeg er jente, og funderer på hvorfor dette funker på jenter. Jeg blir jo selv mer interessert i de som er uinteresserte/litt drittsekker mot meg. Men hvorfor?? The Game er ganske utdatert og bare en dråpe i det store PU-havet, men fortsatt tror mange at dette er som en sjekkebibel å regne. Uansett, interessant tema. Kjør debatt
Marry Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tror en gutt i helgen hadde en sånn "vær frekk for å sjekke opp" taktikk på meg. Jeg satt og pratet med to gutter, han ene var veldig hyggelig og han andre var småfrekk og lite delaktig i samtalen. Når jeg skulle gå fra festen kom han etter meg og syns det var veldig synd at jeg skulle dra og prøvde å kysse meg..wtf? senere snakket han også til meg på facebook og var i helt mindfuck modus. Syns det er veldig rart hvis dette funker på jenter, jeg bare ler av denne fyren hvertfall. Jeez 2
pinar Skrevet 31. oktober 2011 #8 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er ikke enig med TS. Hvertfall ikke for mitt vedkommende. Klarer ikke å bli interessert i en fyr som overhodet ikke viser noen interesse i meg. En fyr som er frekk mot meg og virker avvisende er ikke mer tiltrekkende syns jeg.
4stars Skrevet 31. oktober 2011 #9 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tror en gutt i helgen hadde en sånn "vær frekk for å sjekke opp" taktikk på meg. Jeg satt og pratet med to gutter, han ene var veldig hyggelig og han andre var småfrekk og lite delaktig i samtalen. Når jeg skulle gå fra festen kom han etter meg og syns det var veldig synd at jeg skulle dra og prøvde å kysse meg..wtf? senere snakket han også til meg på facebook og var i helt mindfuck modus. Syns det er veldig rart hvis dette funker på jenter, jeg bare ler av denne fyren hvertfall. Jeez Problemet til en del er at de leser the game, eller kanskje bare deler av den, og tror de er sjekkeguder. Som nevnt er denne boken både ganske utdatert og bare en dråpe i havet for dem som vil sette seg inn i personlig utvikling. Det krever mye arbeid og man skal jobbe masse med seg selv for å bli god i sosiale settinger, hvis man ikke er en av få som har dette naturlig. Jeg er ikke enig med TS. Hvertfall ikke for mitt vedkommende. Klarer ikke å bli interessert i en fyr som overhodet ikke viser noen interesse i meg. En fyr som er frekk mot meg og virker avvisende er ikke mer tiltrekkende syns jeg. hehe, vanskelig å være uenig i dette
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #10 Skrevet 31. oktober 2011 Synes det høres ut som enkelte av kvinne som kommenterer her snakker om vanlige drittsekker, og ikke folk som bruker finpussede PUA-teknikker. De som er gode på det virker stort sett bare som veldig interessante fyrer du gjerne vil snakke med. En på jobb er en kløpper på det. Den eneste måten jeg skjønte det på var at han dro inn litt for mange av de vanlige PUA-elementene da vi snakket, som f.eks. en rørende historie som skulle fortelle hvor flink han er med barn. Grunnen til at det virker er nok at de som gir det inntrykket vanligvis er både smarte og ressurssterke, og dermed har kvinner som har valgt slike menn hatt større sjanse til å få føde opp barn de får med dem. "Problemet" i dag er at vi har blitt for smarte, og det er blitt for enkelt å spre kunnskapen som gjør at alle kan lære å oppføre seg slik.
Gjest blackbird Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 har postet ting på et par pua(pick up artist)forum + en del andre forum også for å få noen råd, så jeg velger å lime inn linken til det jeg skrev på: http://www.uncommonforum.com/viewtopic.php?p=677238#677238
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 the game funker åpenbart bra- selv på de som sier de " ikke like drittsekker". jeg kjenner godt til en organisert guttegjeng ( heldigvis ikke på grunn av at de har lurt meg til sengs! )som herjer oslos utesteder med hensikt å skjekke flest og pule flest... det skal jeg love dere at de klarer! de kan ikke gå på samme utesteder i lengre tid fordi det har de driti seg ut på en del ganger før siden flere jenter ( naive som de er ) tar kontankt med dem på en gang fordi de har vært med dem hjem å fikk så godt inntrykk av at gutta likte nettopp denne enkelte jenta. jeg har oppsøkt noen av jentene de har styra med, for å fortelle dem hvordan de er- og det viste seg stadigvekk at jentene fikk bakoversveis og at de absolutt ikke liker slike gutter som er typisk for the game. greia er vel også at om man er ekspert på the game, så klarer å snurre jenta rundt lilefingern samma hvordan gutter jenta enkli foretrekker. 2
Gjest blackbird Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 the game funker åpenbart bra- selv på de som sier de " ikke like drittsekker". jeg kjenner godt til en organisert guttegjeng ( heldigvis ikke på grunn av at de har lurt meg til sengs! )som herjer oslos utesteder med hensikt å skjekke flest og pule flest... det skal jeg love dere at de klarer! de kan ikke gå på samme utesteder i lengre tid fordi det har de driti seg ut på en del ganger før siden flere jenter ( naive som de er ) tar kontankt med dem på en gang fordi de har vært med dem hjem å fikk så godt inntrykk av at gutta likte nettopp denne enkelte jenta. jeg har oppsøkt noen av jentene de har styra med, for å fortelle dem hvordan de er- og det viste seg stadigvekk at jentene fikk bakoversveis og at de absolutt ikke liker slike gutter som er typisk for the game. greia er vel også at om man er ekspert på the game, så klarer å snurre jenta rundt lilefingern samma hvordan gutter jenta enkli foretrekker. jeg forstår, men at "the game" er effektivt er jo bra for sånne som meg :gjeiper:
Gjest Chloè Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Vel.. du kan jo stille motsatt spørsmål. Hvorfor jager menn kvinner som er litt kostbare og virker uinteresesrte? Det er jo ikke noe gøy å ha en dame diltende etter seg dag og natt og som sender deg 100 sms om dagen, kan jeg tenke meg. The game funker ofte, men her må man ha en gylden middelvei. Det hjelper ikke å bare være en drittsekk og idiot hele tiden, jeg ser hvertfall ikke for meg at noen kan falle for noe sånt. Men jeg liker hvertfall å "jakte" litt selv, trenger ingen tøffel som sier han elsker meg etter 1 dag osv
Steinar40 Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 the game funker åpenbart bra- selv på de som sier de " ikke like drittsekker". jeg kjenner godt til en organisert guttegjeng ( heldigvis ikke på grunn av at de har lurt meg til sengs! )som herjer oslos utesteder med hensikt å skjekke flest og pule flest... det skal jeg love dere at de klarer! de kan ikke gå på samme utesteder i lengre tid fordi det har de driti seg ut på en del ganger før siden flere jenter ( naive som de er ) tar kontankt med dem på en gang fordi de har vært med dem hjem å fikk så godt inntrykk av at gutta likte nettopp denne enkelte jenta. jeg har oppsøkt noen av jentene de har styra med, for å fortelle dem hvordan de er- og det viste seg stadigvekk at jentene fikk bakoversveis og at de absolutt ikke liker slike gutter som er typisk for the game. greia er vel også at om man er ekspert på the game, så klarer å snurre jenta rundt lilefingern samma hvordan gutter jenta enkli foretrekker. Unge jenter er rett og slett naive. Ingenting nytt i det.
Gjest hmrk Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 Vel, det er en bra film med en interessant plot og gode skuespillere så som Michael Douglas og Sean Penn...Å! Det var ikke det du hentydet til...jaja, samma det ;P 1
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #17 Skrevet 18. januar 2012 Unge jenter er rett og slett naive. Ingenting nytt i det. nej, det er det så absolutt ikke! men det var ikke unge jenter jeg først og fremst skrev om.....
Adonis Skrevet 18. januar 2012 #18 Skrevet 18. januar 2012 Den fungerer fordi den er produktet av regelrett empirisk testing, først ved Mystery, deretter ved en hel hær av hans disippler.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #19 Skrevet 18. januar 2012 Har aldri funket på meg (jeg er også jente). Ikke liker jeg drittsekker og ikke liker jeg de som spiller, men nå er jeg en ganske direkte person som har svært lav toleranse for dill og spill. Kanskje de som er mer opptatt av dilling, spilling og (over-)tolkning av ethvert signal er mer mottakelige for denne metodikken? Samme her... Har aldri rotet meg borti såkalte badboys eller andre tullinger. Ikke omgås jeg manipulerende menn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå