AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #1 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har alltid hatt akkurat 4 uker mellom hver menstruasjon, alltid fått menstrusjonen samme dag i uka osv... Sist gang fikk jeg en liten blødning på tirsdagen (dagen før jeg skulle fått), som stoppet opp samme dag, så fikk jeg normal blødning på fredagen (som varte i 4 dager) i stedenfor onsdagen som er vanlig for meg. Nå er jeg usikker på hva som skulle vært dagen jeg skulle få mensen igjen, da hvis jeg skal gå utifra det vanlige, skulle jeg hatt mensen forrige onsdag. Dersom jeg skal gå utifra 4 uker etter sist, så skulle jeg hatt mensen forrige fredag. Går fortsatt og venter.... Noen som vet hva dette kan komme av? Min mann er forresten sterilisert, så utelukker graviditet som en grunn.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #2 Skrevet 31. oktober 2011 Hvor gammel er du? Det kan være litt hormonkrøll, behøver ikke å være noe galt. Det skjer med de aller fleste en eller flere ganger. Om du går over en syklus så kan du jo ringe legen.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #3 Skrevet 31. oktober 2011 Hvor gammel er du? Det kan være litt hormonkrøll, behøver ikke å være noe galt. Det skjer med de aller fleste en eller flere ganger. Om du går over en syklus så kan du jo ringe legen. Takk for svar Jeg er 27 år.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #4 Skrevet 31. oktober 2011 Da er overgangsalder uaktuelt. Det er som oftest hormonkluss som er årsaken. Tålmodighet må ofte til dessverre.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Da er overgangsalder uaktuelt. Det er som oftest hormonkluss som er årsaken. Tålmodighet må ofte til dessverre. Hehe, håper da inderlig at det ikke er overgangsalderen Får vel bare smøre meg med tolmodighet da ja. Men dersom menstruasjonene fortsetter å være uregelmessige over en lengre periode - bør jeg ta kontakt med lege da eller?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #6 Skrevet 31. oktober 2011 Hehe, håper da inderlig at det ikke er overgangsalderen Får vel bare smøre meg med tolmodighet da ja. Men dersom menstruasjonene fortsetter å være uregelmessige over en lengre periode - bør jeg ta kontakt med lege da eller? Siden du ikke har hatt sånne problemer tidligere og sjansen for graviditet er meget minimal så ville jeg ha ventet en syklus. Kommer ikke mensen etter mnd så ville jeg ha kontaktet legen for å få tatt noen blodprøver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå