Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Jeg har hatt vondt i brystet i 3-4 dager nå. Ikke lett å forklare hvor smertene/ubehaget sitter, men det gjør vondt når jeg puster inn. Inni brystet mitt mellom brystene på en måte. Ellers er jeg helt frisk, så den hva kan det være? Tviler på at det kan være bronkitt, lungebetennelse el for da hoster man vel kraftig osv i tillegg?
Gjest Lady-M Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Det er en form for stille lungebetennelse, hvor man ikke hoster eller merker noe annet ubehag enn selve betennelsen. Jeg ville absolutt ha dratt til legen!
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Takk for svar. Prøvde å søke litt etter stille lungebetennelse, men fant ikke stort. Bare at mennesker kunne ha lungebet. uten særlig symptomer. Jeg er 22. Tror jeg ser det ann et par dager før jeg ringer legen. Er fortsatt like ille men..
Gjest mrt Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Det er en form for stille lungebetennelse, hvor man ikke hoster eller merker noe annet ubehag enn selve betennelsen. Jeg ville absolutt ha dratt til legen! Ved stille lungebetennelse har man som oftest kraftig hoste..Og man får alltid feber - om ikke så høy.. Hilsen en med erfaring:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå