Gå til innhold

Lillah's Prøvedagbok! :-)

Lillah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan skje at jeg får mensen et par dager før eller et par dager etter, men det er sjeldent! :) Bruker å ligge på 28 dager! Men tenker så innmari mye på dette nå, så ikke umulig at mensen blir skiplet på grunn av det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Det er noe av det verste jeg vet! Hehe! Kan ikke telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har vært sein pga hodet mitt synes det er morsomt å lure resten av kroppen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Bare innom og sprer litt *babystøv* og ønsker deg lykke til! Selv ble jeg ikke gravid i pp1, men på første side i prøverboka mi :P Det kan gå fortere enn man tror! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dag på overtid i dag, så tok en test - som visste negativ.

Irriterende at mensen ikke bare kan komme, så blir jeg ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden jeg tok testen.. En halvtime etterpå kom mensensmertene, og nå har mensen kommet. Hodet mitt tuller bare med meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men lite nytt :-) Tante Rød var her til i forigårs.. :) Så nå er det vel bare å vente på EL :) Tenke å kjøpe meg test, men har rett og slett glemt det.. Så får gjøre det neste måned istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Da var vi kommet til 11. desember, noe som betyr at det bare er 2 uker igjen til jul. Gleeeder meg! :)

Har såvidt begynt med julegavene, så har endel igjen ennå. Værst å finne på hva jeg skal gi til min kjære samboer som ikke ønsker seg noe! :/

Ellers er det også 9 dager igjen til IKM... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...