Gå til innhold

Laya spot vibrator, anyone?


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bestille den ikveld, men er jo litt usikker, så flott om noen av dere som har testet den kunne ha svart meg på to ting :)

Kan man bruke den ved samleie(mtp på støynivået), eller blir d bare "kleint"?

Vibrasjon?... ja, jeg trenger endel.... mobiltelefon-vibrasjon funker ikke akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å bestille den ikveld, men er jo litt usikker, så flott om noen av dere som har testet den kunne ha svart meg på to ting :)

Kan man bruke den ved samleie(mtp på støynivået), eller blir d bare "kleint"?

Vibrasjon?... ja, jeg trenger endel.... mobiltelefon-vibrasjon funker ikke akkurat :)

Eg har hatt ein slik =)

Den varte i 5 år før den tok kvelden, så god kvalitet!

Me brukte den ein del under samleie. Den lage så klart lyd (har enda til gode å finne ein lydløs vibrator), men for oss var det ikkje noko hindring. Høg lyd var det derimot ikkje.

Eg meiner vertfall vibrasjonen var god. Den er nok ikkje den sterkaste, men langt i fra mobiltelefon-vibrasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min varte også i årevis.

Brukte den ved samleie og det fungerte helt topp. Den bråker noe, men er ikke av de verste.

Jeg ønsker meg en ny, og anbefaler virkelig denne! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laya Spot'en er min beste venn! ;) Den har kraftig vibrasjon, og mange trinn, så du kan velge hva som funker for deg. Jeg har mange leketøy, men ender alltid opp med denne. Har forøvrig hatt min i 5 år nå, uten at den ser ut til å bli dårligere. (Kanskje dere burde byttet batteri?) :gjeiper: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bare positive erfaringer gitt! Tror jammen jeg skal kjøpe meg en slik en.... :) Takker og bukker :)

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lager noe lyd, men det går greit.

Forskjellig vibrering og også pulsvibrering. Personlig så liker jeg pulsen best og synes det blir for intens med bare vibrering. Elsker min. Har hatt den i 4 år. F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den igår.... venter spent på pakke nå! :) liten julegave til meg selv....hihi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skal være ærlig å si den ikke holdt helt mål, eller den holder sikker mål, men det er for svakt for meg ... :P kjedelig! kunne brukt den 500 på julegaver! Menmen, den kan nok komme god med iblandt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være ærlig å si den ikke holdt helt mål, eller den holder sikker mål, men det er for svakt for meg ... :P kjedelig! kunne brukt den 500 på julegaver! Menmen, den kan nok komme god med iblandt! :)

ja den er litt svak :(

Brukte du serriøst 500 kr på den ?

Jeg betalte 300,- for min men jeg synes også den var litt for svak :( så er ganske sure penger.

Men så kom jeg over denne og den er veldig kraftig og som en bonus så lager den nesten ikke noe lyd. Og er oppladbar :D

Tenkte ettersom du liker litt kraftige vibrasjoner.

http://sengekos.no/index.php?main_page=product_info&cPath=275_193&products_id=43580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kjøpt den dersom man er avhengig av veldig kraftig vibrasjon.

Jeg synes ikke den funker helt under samleie, men så har jeg ikke fått noen leketøy til å funke helt under samleie heller, da ;)

Den er det beste leketøyet jeg har hatt til nå, men krever at batteriet byttes noe ofte(effekten blir veldig fort svakere selv om det er masse batteri igjen, vet ikke hvorfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...