AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #21 Skrevet 31. oktober 2011 Hva er galt med henne? Synes hun er kjempe søt jeg
Hecubaa Skrevet 31. oktober 2011 #22 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Nei, for det finnes ingen fasit for hvordan man skal se ut Jeg deler verken stil eller utseende med noen av de jentene det har blitt linket til, men ble ikke akkurat blåst bakover av bildene.. Jeg ser relativt mange av den typen (hvis jeg kan kalle de det) hver dag, og det tror jeg de fleste gjør. Endret 31. oktober 2011 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #23 Skrevet 31. oktober 2011 Hun var i hvert fall ikke like negativ til overvektige som Fotballfrue er. "Ha en fortreffelig lørdag, alle godtfolk. Det skal iallefall vi ha med masse fete folk" "Fete" folk her er vel heller i betydningen "Kule"
Gjest strykebrett Skrevet 31. oktober 2011 #24 Skrevet 31. oktober 2011 Syns hun så søt og hyggelig ut jeg. Den andre jenta også forsåvidt, skjønner ikke hva som er galt med noen av de. Det er jo helt vanlig at man overdriver en del på sminkefronten i den alderen, syns ikke det er noe å henge seg opp i.
Trine Louise Skrevet 1. november 2011 #25 Skrevet 1. november 2011 Ser ikke helt problemet her, og synes TS heller litt mot mobbing.. Synes heller vi kan akseptere folk som de er. Vi er alle forskjellige, og takk for det! Tenk så kjedelig det hadde vært om alle hadde vært like..?
Fandenivoldsk Skrevet 1. november 2011 #26 Skrevet 1. november 2011 Jeg er også platinablond og bruker en del sminke, så beklager hvis jeg er i veien. Neida, men seriøst, de må da få se ut som de vil.
Gjest Tigress Skrevet 1. november 2011 #27 Skrevet 1. november 2011 Kjære vene, ho er jo berre 17 år, ein må vel tole litt platinablondineri av så unge jenter? Og ho ser då søt og triveleg ut også, la no jenta halde på i fred.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2011 #28 Skrevet 1. november 2011 Hvis det er slike jenter skal se ut, så er jeg nok mann. Jeg er for naturlig
Gjest BabyBlue Skrevet 1. november 2011 #29 Skrevet 1. november 2011 Hun er søt da :gjeiper: Men hadde vært enda penere med rødt hår og mindre sminke. Er ikke så fan av oversminkede fjortiser.
Gjest BabyBlue Skrevet 1. november 2011 #30 Skrevet 1. november 2011 Også fatter jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne korrekt foundation farge! Gi meg styrke
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #31 Skrevet 1. november 2011 "Fete" folk her er vel heller i betydningen "Kule" Er det du som ikke skjønner min ironi, eller jeg som ikke skjønner din? 1
SmallTalk Skrevet 1. november 2011 #32 Skrevet 1. november 2011 Også fatter jeg ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne korrekt foundation farge! Gi meg styrke Er ikke så vanskelig det... Man tar en tur innom et parfymeri og hører på anbefalingene de kommer med. Jeg må si at jeg ikke synes noen av de jentene her var spesielt ille. Har sett mye værre av mye eldre mennesker. Når man er 17 år så kan man komme unna med det å være litt oversminket og platinablond.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #33 Skrevet 2. november 2011 Er det du som ikke skjønner min ironi, eller jeg som ikke skjønner din? Da var det nok jeg som ikke skjønte din, jeg vet ikke hvem fotballfrue er
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #34 Skrevet 2. november 2011 Jeg mener man skal akseptere seg selv som en er, og jeg tror kanskje noend rømmer om å se ut som enkelte modeller eller andre, men en må kanskje akseptere at det er ikke mulig fordi man selv er annerledes i kroppsfasongen. Veldig mange tror at enkelte ting er perfekt, mend et som er perfekt for en er ikke dermed sagt perfekt for andre. Denne damen er helt sikkert perfekt for enkelte, men andre vil mene noe helt annet. Men jeg mener det har blitt en uting her inne, og det er at det tydeligvis er lov til å snakke drit om disse menneskene, bare fordi de blogger om sitt eget liv. Jeg syns det er en uting enkelte har begynt med, der jeg tror at en har lov til å gjøre og si hva man vil bare fordi man sitter trygt og godt bak en datamaskin. Jeg syns forferdelig synd på de som føler de må rakke ned på andre, og som samtidig ser humoren i å gjøre det. Det er liksom tøft å henge seg på usmakelige kommentarer, men husk neste gang at disse jentene kan lese det dere skriver og er dere virkelig så lite sympatiske at dere ikke bryr dere om det? 1
Gjest Nanette Skrevet 2. november 2011 #35 Skrevet 2. november 2011 Hun er ung og søt. Det er verre med de som er 30 år og prøver på denne looken.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. november 2011 #36 Skrevet 3. november 2011 Er ikke så vanskelig det... Man tar en tur innom et parfymeri og hører på anbefalingene de kommer med. Jeg må si at jeg ikke synes noen av de jentene her var spesielt ille. Har sett mye værre av mye eldre mennesker. Når man er 17 år så kan man komme unna med det å være litt oversminket og platinablond. Men poenget er jo at det går an å bruke mye sminke uten at huden ser kakete og orange ut? Se på hollywoodkjendisene - de bruker både det ene og det andre i fjeset, garantert flere produkter enn disse fjortisene, men klarer allikevel å få det til å funke fordi de bruker riktig farge og riktig konsistens på sminken. Selvsagt skal man få gjøre som man vil, men synes det er så synd at naturlig pene jenter ødelegger for seg selv med å feile så kraftig innenfor hvilken kosmetikk de bruker. Jeg mener, hallo... xD
smalls Skrevet 3. november 2011 #37 Skrevet 3. november 2011 Hva er problemet? Hun er bare 17 år. Da jeg var 17 var jeg også oversminket og hadde platinablondt hår Men de fleste blir ikke seende slik ut for alltid heller. Da jeg ble 19 fikk jeg en mye mer naturlig look Jeg synes hun ser kjempe søt ut og hun virker jo som en hyggelig jente. 1
pandabear Skrevet 5. november 2011 #38 Skrevet 5. november 2011 Hva er problemet? Hun er bare 17 år. Da jeg var 17 var jeg også oversminket og hadde platinablondt hår Men de fleste blir ikke seende slik ut for alltid heller. Da jeg ble 19 fikk jeg en mye mer naturlig look Jeg synes hun ser kjempe søt ut og hun virker jo som en hyggelig jente. Signerer denne
Gjest MorAase Skrevet 5. november 2011 #39 Skrevet 5. november 2011 Hva er problemet? Hun er bare 17 år. Da jeg var 17 var jeg også oversminket og hadde platinablondt hår Men de fleste blir ikke seende slik ut for alltid heller. Da jeg ble 19 fikk jeg en mye mer naturlig look Jeg synes hun ser kjempe søt ut og hun virker jo som en hyggelig jente. Jammen, når va folk så godt i gang å slenge dritt om mennekser de ikke kjenner. Og så må du komme med slik saklig innlegg som det der? Hva skal folk nå finne på?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #40 Skrevet 5. november 2011 Ble litt overrasket nå. Her sitter dere faktisk og dømmer utseende til en 17 åring. Dere vet ikke noe om denne personen, men dømmer henne. Hvordan ser du ut? Kanskje du går i klær som eldre damer går i mens du selv er 30. Kanskje folk tenker sitt om det? Hun er 17 år. La henne leve livet slik hun vil og ikke kritiser en person etter utseende som du over hode ikke kjenner. Det er ikke ditt liv, så hvorfor i det hele tatt bry deg? Hva gir deg rett til og ”mobbe” henne fordi hun har en blogg? Det blir nesten som om at noen så deg på gata og gikk bort for å si at du bruker feil brunkrem i forhold til ansiktsfargen din. Hun dømmer ikke deg! Si ikke dømm henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå