Gå til innhold

Er det virkelig slik...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun var i hvert fall ikke like negativ til overvektige som Fotballfrue er.

"Ha en fortreffelig lørdag, alle godtfolk. Det skal iallefall vi ha med masse fete folk" :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Nå lurer jeg mer på hva mennesker har inni hodet sitt en hvordan de ser ut. Slik set var bloggen ikke oppløftende. La oss håpe bloggen bare viser en noe trist side av en personlighet med mange bra fasetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags foreldre godtar dette tenker jeg... Jenta er jo bare barnet! Ellers er hun faktisk veldig pen, og for et år siden hadde hun et noe mer naturlig utseende som hun kledde langt bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde hun hadde rødlig hår før? Og ikke så mye sminke? Eller blander jeg med en annen?

Nå så hun litt merkelig ut. Men det er det som regnes for fin/deilig/vellykket i den alderen. Ser ut som om hun er litt mer avslappet ift mat enn Fotballfruen, så sånn sett er det bra. Hun spiser faktisk chips og snop! Og er ikke skrapt for fett.

Litt mer normal 17-åring, selv om hun så en smule billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hun var da ikke ille? (bortsett fra de sinnsykt horete korte kjolene hun går med noen ganger)

Har sett verre.

http://sophieelise.blogg.no/

Nja...nå vet jeg ikke hva slags stil du har, men i mine øyne var det i overkant oransje ansikt, bleket hår og mye sminke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Nja...nå vet jeg ikke hva slags stil du har, men i mine øyne var det i overkant oransje ansikt, bleket hår og mye sminke.

Har motsatt stil av tcmn og hun jeg linka til. :fnise:

men ja, er enig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...nå vet jeg ikke hva slags stil du har, men i mine øyne var det i overkant oransje ansikt, bleket hår og mye sminke.

Hvis du går inn på bloggen til mortem, Silvermist, så skjønner du at hun også liker oransje ansikt, bleket hår og mye sminke... ;) Der har du grunnen til at ikke tcmn er ille i hennes øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hvis du går inn på bloggen til mortem, Silvermist, så skjønner du at hun også liker oransje ansikt, bleket hår og mye sminke... ;) Der har du grunnen til at ikke tcmn er ille i hennes øyne :)

Jeg har sett beggge bloggerne, og selv om hun siste var verre så var begge ille, i mine øyne ;) Men for all del, smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest badeand1

Hvis du går inn på bloggen til mortem, Silvermist, så skjønner du at hun også liker oransje ansikt, bleket hår og mye sminke... ;) Der har du grunnen til at ikke tcmn er ille i hennes øyne :)

Jeg har ikke den bloggen.. :P

linka til ei jeg anså som mye verre, som jeg skrev i innlegget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D_flatmajor

Jeg er så utrolig glad for at jeg var fjortis FØR blogging, før facebook, før sosiale medier generelt. For jeg kunne vært truende til å opprette en hjernedød blogg om "meg selv og mitt spennende liv", og angra som en hund senere.

Jenter "skal" vel ikke se ut sånn eller slik. Det er mange på hennes alder som har nettopp denne stilen, så hun er ikke så unik med tanke på sminke og klær. Jenta er da søt! Det er sånt det blir flaue bilder fra ungdomstiden av, bare synd at det også kommer i bloggform.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den bloggen.. :P

linka til ei jeg anså som mye verre, som jeg skrev i innlegget. ;)

Ok, my bad! Unnskyld ;( Hun var værre en tcmn, ja!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...