AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Har lagt merke til at mange bilder som lastes opp på facebook, er bilder det personene er veldig brune og kritthvitt smil. Enda jeg vet de ikke ser sånn ut på ordentlig! Er ikke meningen å kritisere og folk må få laste opp det de vil Men synes det er en del typisk "fjortisbilder". Bilder av seg selv og bildet er mørkt i bakgrunnen og rundt personen, men selve personen er brun og ofte er det lagt til lys som gjør at det skinner på en spesiell måte.. Tydeligvis photoshop eller noe. Fant et eksempel på google: http://tuxswe.com/file/flashback/Olga%20Isabelle%20Tingrud/fjortis-958x1024.jpg
Gjest Blubberella Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har ingen sånne venner på facebook. Heldigvis. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har ingen sånne venner på facebook. Heldigvis. Ikke jeg heller faktisk, det må være et tegn på at man begynner å bli voksen 1
Mononoke Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har veldig mange av photoshopperene på min venneliste. Synes nesten det er litt trist jeg, når folk faktisk føler de må photoshoppe bilder av seg selv før de kan vise de for offentligheten.... Det kan være to irriterende aspekter ved dette. Det første er når de photoshopper seg selv, men ikke meg, og vi er på samme bilde. Har ikke ekstremt dårlig selvtillitt eller noe, men synes det er litt ufint å fremstille seg selv mye bedre enn den som står ved siden av. Eller at de faktisk photoshopper meg og, det liker jeg heller ikke, da ønsker jeg heller at de bare lar være å legge ut bildet! Jeg ser ikke sånn ut! 3
Eudyptula Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg har venner som legger ut slike bilder, men om så var tilfelle, tror jeg faktisk at jeg hadde gitt blaffen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Det vil jo gjøre dagens samfunn enda verre enn det allerede er. Ikke nok med at kjendisene framstille som perfekte og magre, men så driver venninnene dine på facebook også å gjøre det! Og mest mulig ned med singleten sånn at puppene buler mest mulig. Det er jo ikke bra for andres selvbilde at vennene deres også begynner sånn. Ungdommer i 12-18 års alderen har nok å tenke på som det er!
missLynch Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Det hadde vært stas om det hadde vært omvendt. Plenty av kritthvite folk med brune tenner. 3
Sinner Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke ser en eneste tann på det eksempelet ts har lagt ut ? 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #11 Skrevet 31. oktober 2011 Er det bare jeg som ikke ser en eneste tann på det eksempelet ts har lagt ut ? Så tverr! Annet eksempel: http://liin.blogg.no/images/297525-5-1240836370401-n400.jpg Google selv da! Bildet er jo jukset med! Men akkurat det der var jo et moderat jukset bilde. Hvorfor gidder folk fremstå som noe annet enn det de faktisk er? samme med de som skryter hemningsløst på facebook om alt de har gjort den og den dagen og alt de skal gjøre, bare for å skryte av seg selv. Greit du er pen eller du er en arbeidsmaur, men hold deg for god til å skryte av sånt!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Ok! Takk for at du deler disse tankene med oss.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Ok! Takk for at du deler disse tankene med oss. Velkommen ironi! Er ikke bare meg. 45 sider, jeg gjentar: 45 sider i denne tråden om bare facebookstatuser: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=513634 For min del gjør det ikke noe at folk legger ut bilder, det får bli opp til dem. Men hvorfor fremstå som noe du ikke er? Er jo bare feigt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå