Gå til innhold

PM fra moderator

51 stemmer

1. 1. Har du brutt regler og fått pm av moderator?

• Ja
      9
    • Nei
      42

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen gang fått pm fra moderator siden du ikke oppførte deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Nei, men jeg har blitt utestengt for det om...

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er snill, jeg.

Skrevet

Jeg får det hele tiden. Men det virker litt mot sin hensikt for jeg blir skikkelig glad av å se at noen har sendt meg en personlig melding.

• Liker 5
Skrevet

Fikk faktisk en advarsel i dag, har visstnok forsvart Steinar i litt for mange diskusjoner.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg får det hele tiden. Men det virker litt mot sin hensikt for jeg blir skikkelig glad av å se at noen har sendt meg en personlig melding.

hahaha :)

nei, jeg har ikke fått det enda om oppførsel. og er ikke akkurat snill :gjeiper: ligger vel i grenseland

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Fikk faktisk en advarsel i dag, har visstnok forsvart Steinar i litt for mange diskusjoner.

er det ikke lov å forsvare folk? eller har han anmeldt deg som stalker ;) hehehe

• Liker 1
Skrevet

er det ikke lov å forsvare folk? eller har han anmeldt deg som stalker ;) hehehe

Tja, tviler litt på det. Jeg hevdet bare at det er ok med risengrynsgrøt på date.

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Ja, når eg hadde for stor signatur :nei:

Det har jeg heller ikke fått advarsel for. En dag hadde bare "noen" rekonfigurert den. En fornekter seg ikke her på KG ser du...

Gjest Raindrops
Skrevet

Nope. Av og til har jeg lurt litt på hvorfor ikke, for jeg føler selv at jeg har vært i grenseland ved et par anledninger.

Gjest sardintroll
Skrevet

Ja, jeg var inne på et forum jeg ikke hadde noe å gjøre. :gjeiper:

Har holdt meg borte ever since. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...