AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei! Jeg tok MR for ca 3 månder siden pga vondt i hodet, svimmel osv. Når jeg tok den fikk jeg beskjed om å ligge mer rolig, pga jeg har klaustrofobi og syns det var sykt ekkelt. Men det jeg lurte på, siden jeg var litt urolig kan det være at bildene ble feil? De hadde vell sakt ifra om de ikke var gode nok eller? Det andre jeg lurer på, har et mykt punkt på toppen av hodet, kan kjenne hodebenet men når jeg trykker litt hardt med fingeren på dette punktet former det seg en slags (grop) der jeg har trykket. Flere som har det ? Tusen takk for svar!!!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 De merker hvis du er urolig og gir beskjed underveis. Siden du ikke har hørt noen på 3 måneder så har de sikkert ikke funnet noe galt. Man får som regel beskjed 2-3 uker etterpå.
-cecilie Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) . Endret 11. mai 2014 av -cecilie
vinterspeil Skrevet 31. oktober 2011 #5 Skrevet 31. oktober 2011 Ikke bekymre deg. Hadde det vært noe hadde de funnet det.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg er radiograf og har jobbet med MR. Du ville fått beskjed om bildene ikke var bra nok. Er veldig vanlig at folk ligger urolig, og da tar undersøkelsen ofte lengre tid, men det blir bilder av det til slutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå