AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Var innbrudd her for noen dager siden, der jeg så innbruddstyven. Det hele begynte med at vi (jeg og moren min) hørte lyder fra kjøkkenet omkring ett tiden på natten. Det neste ble at vi løp inn på kjøkkenet hvor vi møtte en fremmed mann i et forsøk på å skremme oss. Han hadde gjemt seg bak kjøkkenbenken (siden han hørte oss), og hoppet opp i et forsøk på å skremme oss. Selv ble jeg livredd, og skikkelig sjokkert. Det som bekymret meg mest var at vi bare to kvinner tilstedet, og han var mann. Mamma roper at jeg skal ringe politiet, og jeg løper for å finne mobilen min. Jeg var utroig engstelig for hva som foregikk på kjøkkenet mens jeg var borte. Hva om det hendte noe med moren min? De stod alene på kjøkkenet, og jeg hører plutselig ikke noe lyd lenger. Politiet kommer for sent, og mamma har heldigvis klart å skremme han bort med en hammer. Politiet utforsket saken, og fant ut av innbruddsmannen mest sannsynlig har oppholdt seg på loftet vårt over en lengre periode. Et vindu var knust, og han hadde kommet gjennom med en stige. Etter hendelsen har jeg hatt vanskeligheter med å sove, og jeg har mistet konsentrasjonsevnene mine helt. Tanken om at han har "bodd" der oppe i flere dager, gjør meg helt dårlig. Jeg ser for meg hendelsen på nytt, gang på gang, og klarer ikke å glemme det. Har noen der ute tips til hvordan jeg skal "komme" over dette? Slik at jeg kan begynne å leve normalt igjen, uten at jeg blir helt paranoid hver gang jeg hører lyder? På forhånd takk! 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Høres ut som om du ikke har det så lett. Denne opplevelsen kan jo være traumatiserende nok. Jeg ville snakket med fastlegen, kanskje han kan hjelpe deg videre, kanskje du trenger å snakke med noen som kan sånne ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå