Gå til innhold

Regler ved bruk av strømpebukse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å gå i kjole/ skjørt, men er usikker på når det er "greit" å bruke sort eller hudfarget strømpebukse.

Jeg bruker alltid hudfarget om sommeren og sort ellers.

Nå er det snart julebord og da bruker jeg alltid en sort kjole og sorte strømpebukser. Men i år skal jeg ha på meg sko som er nude. Er det fy-fy med sort strømpebukse da?

Noen som har peiling på mote som vet?

Og har du noen "regler" ved bruk av strømpebukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok valgt hudfarget strømpe om du skal ha nude sko. Det er liksom hele illusjonen av slike sko at bena skal se neverending ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha brukt nude til nude sko. Går uansett alltid for nude til julebord, selv om jeg har sort kjole og sorte sko- synes det er mer pyntet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid disse hudfargede strømpebuksene uansett hvilken kjole jeg har på meg. Synes de sorte blir for dekkende rett og slett. Synes hele antrekket kommer bedre frem med hudfarga strømpebukser:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville brukt hudfargede strømpebukser til nude pumps!

Ellers bruker jeg både hudfargede og sorte strømpebukser, kommer an på antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svart ser mye penere ut enn nude. Syns at nude strømpebukser ser jævlig ut.

Ikke til nude pumps, da ser sort helt på tryne ut ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg ville gått for noe som er litt varmere enn nude, illusion kanskje.

Gjør at du fåt litt mer glød i bena, og ikke blir så blek, men beholder fargen... :)

Alt for mange velger svartsvart når de skal ha mørke strømper.

Har dere noen gang prøvd mocca strømper til sort antrekk? Gjør at du får lekre ben, men litt varmere farge enn flatt svart.

Prøv moccafarge neste gang du skal ha mørke strømper til svart antrekk og bli overrasket!!

Enjoy,

Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Ikkje svart til beige sko, nei, det er heilt håplaust.

Og støttar Vantage: brune, tynne strømper ser mykje betre ut enn ein skulle tru - ein kan ikkje sjå at det ikkje er svart, og så er det litt mjukare i fargen, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg at det ikke er flere der ute som har oppdaget dette med å ikke velge de "hardeste" fargene på strømpene.

Det er mye penere med ben som ser "varme og mykere" ut i strømper, enn de kalde harde fargene!

Enjoy,

Vantage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...