Gå til innhold

Bacheloroppgave i økonomi og administrasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer til bachelor i økonomi og administrasjon, og har begynt å tenke på hva jeg vil skrive om i bacheloroppgaven min.

Jeg har alltid ansett meg selv som en fantasifull person, men i dette tilfelle har jeg ingen idèer! I det hele tatt.

Noen tips? Hva skrev dere om?

Jeg vil gjerne kombinere egen interesse og hva markedet synes er interessant. Ikke bare skrive om noe jeg selv interesser meg for, og vil lære mer om, som er totalt uinteressant for bedrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Vel, nylig i økonomien så har det blitt debattert at krisen i 07 har skapt en ny "lost generation" som ikke får seg jobb og som heller ikke kan jobbe og hva det vil si for samfunet og økonomien vår i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en lignende utdannelse og skrev oppgaven i vår. Jeg ville gjerne også ha noen sosiale aspekter linket til temaet, så jeg skrev litt om noe som gikk for økadm men også hadde med mennesker, personlighet og hvordan dette kunne påvirke på arbeidsplassen.

Jeg har nok tatt et litt mer sosialrettet studie enn deg kanskje, vi hadde også regnskapsfag, finans, statistikk ++, men jeg valgte oppgave innen organisasjon og strategi slik at jeg kunne blande med noe annet jeg synes var interessant, nemlig hvordan ting påvirker menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...