AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 For en stund tilbake brukte jeg nuelash for å få lengre vipper. Etter å ha brukt det i 2 uker begynte jeg å få røde øyne som jeg følte var litt irritert(rant tårer) så jeg sluttet med det i håp om at rødheten forsvinner. Nå har det gått over en uke side jeg slutta med nuelash, men jeg blir forsatt rød i øynene. Litt på det hvite, og på den nedre våtlinjen blir jeg ganske rød. Blir noen ganger veldig rød og det ser ikke pent ut:( Har ingen plager utenom nysing og litt tett nese spessielt på morningen. Hva kan dette ha kommet av og hvordan få det til å forsvinne? Bør jeg gå til legen? Har jeg utviklet allergi? Håper virkelig på svar. Blir veldig glad.
Minya Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Høres ut som du har fått en allergisk reaksjon, stikk innom legen din, fortell hva du har brukt og hvilke reaksjoner du har fått, så kan h*n hjelpe deg å finne en løsning.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #4 Skrevet 3. november 2011 Tusen takk for svar minya. Jeg har ingen andre plager kan det være infeksjon likevel?
Minya Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 Allergiske reaksjoner kan være så mangt, men om du har fått infeksjon så er det som oftest puss og gørr i øyekroken når du våkner. Øyekatarr/øyebetennelse er dritgøy sånn sett. Du må vaske øya om morran for å kunne åpne dem -.- Men som sagt, stikk innom legen din og få h*n til å se på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå