Gå til innhold

Rød inni øynene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en stund tilbake brukte jeg nuelash for å få lengre vipper. Etter å ha brukt det i 2 uker begynte jeg å få røde øyne som jeg følte var litt irritert(rant tårer) så jeg sluttet med det i håp om at rødheten forsvinner. Nå har det gått over en uke side jeg slutta med nuelash, men jeg blir forsatt rød i øynene. Litt på det hvite, og på den nedre våtlinjen blir jeg ganske rød. Blir noen ganger veldig rød og det ser ikke pent ut:( Har ingen plager utenom nysing og litt tett nese spessielt på morningen. Hva kan dette ha kommet av og hvordan få det til å forsvinne? Bør jeg gå til legen? Har jeg utviklet allergi? Håper virkelig på svar. Blir veldig glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?

Skrevet

Høres ut som du har fått en allergisk reaksjon, stikk innom legen din, fortell hva du har brukt og hvilke reaksjoner du har fått, så kan h*n hjelpe deg å finne en løsning.

Skrevet

Tusen takk for svar minya. Jeg har ingen andre plager kan det være infeksjon likevel?

Skrevet

Allergiske reaksjoner kan være så mangt, men om du har fått infeksjon så er det som oftest puss og gørr i øyekroken når du våkner. Øyekatarr/øyebetennelse er dritgøy sånn sett. Du må vaske øya om morran for å kunne åpne dem -.-

Men som sagt, stikk innom legen din og få h*n til å se på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...