blondie90 Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Hei ! Noen flere som er plaget med at kjeven låser seg/ knekking i kjeven om morgenen? Jeg har vært til både lege og tannlege, og fikk tilslutt et bittskinne hos tannlegen. Har ikke hatt den så lenge, men føler at den ikke hjelper noe .. Noen med erfaringer? Tar det lang tid før man kjenner at den hjelper? Takker for svar !
Anonym00 Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Har det sånn ofte jeg og at kjeven låser seg og at når jeg åpner munnen så kommer det sånn knekke lyd. Veldig irriterende! Men vet desverre ikke hva det går ann à gjøre med det.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Min knepper hele tida så lenge jeg gaper ordentlig. Får ikke gjort noe med det, nei
Anonym00 Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Skrev her for en stund siden. Og siden sist så har jeg faktisk knukket kjeven min... Så nå er det ikke mer knekkelyder. Meeen det skyldes at jeg ikke kan åpne munnen min fult opp. Skremmer jeg deg nå??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå