AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #21 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, men nå var det vel ikke potetstappa denne AB'n reagerte på heller, da. Det var fløtegratinerteulerte poteter. Det blir too much. Mvh denne AB 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #22 Skrevet 30. oktober 2011 AB: Potetstappe er standard tilbejør til finnbiff. Neinei, slett ikke hårsår, bare veldig lattermild av den bastante tonen din Hva var det hun skrev som var så bastant? Det er da en ren faktaopplysning. Du oppfører deg ikke litt barnslig her nå? 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #23 Skrevet 30. oktober 2011 Hva var det hun skrev som var så bastant? Det er da en ren faktaopplysning. Du oppfører deg ikke litt barnslig her nå? Jovisst gjør jeg det, jeg synes bare det hørtes litt sånn opplest og vedtatt fa henne 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #24 Skrevet 30. oktober 2011 Jovisst gjør jeg det, jeg synes bare det hørtes litt sånn opplest og vedtatt fa henne Voksent. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #25 Skrevet 30. oktober 2011 Voksent. Åh, gå nå å ta deg en bolle din surpeis. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #26 Skrevet 30. oktober 2011 Voksent. Det er viktig å bevare barnet i seg! 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #27 Skrevet 30. oktober 2011 Åh, gå nå å ta deg en bolle din surpeis. Kanskje jeg skal ta meg litt stappe? Syns egentlig det er du som har framstått som sur og vrien i en tråd som handler om en fantastisk matrett. Frekk mot TS vedr. menyen var du også. 1
Pimp Skrevet 30. oktober 2011 #28 Skrevet 30. oktober 2011 vi hadde det til middag i går, og vi spiste byggris, rosenkål og rørte tyttebær som tilbehør:)
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #29 Skrevet 30. oktober 2011 Kanskje jeg skal ta meg litt stappe? Syns egentlig det er du som har framstått som sur og vrien i en tråd som handler om en fantastisk matrett. Frekk mot TS vedr. menyen var du også. Frekk? Hvor? Hilsen annen AB 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #30 Skrevet 30. oktober 2011 med den menyen du planlegger er det god sjanse for at de som spiser blir stinne og får vondt i magen. Her.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #31 Skrevet 30. oktober 2011 Her. Altså, med en kremet hovedrett, krem i potetene og krem til dessert må man bare bli stinn og få vosnt i magen. Det er ikke frekt, det er et faktum. 3
cha Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #32 Skrevet 30. oktober 2011 Altså, mine gjester elsket det og det er det viktigste. Hvis du får vondt i magen av fløtegratinerte poteter så synd for deg. Dessuten ja, synes du var frekk, du kuppet tråden min. Men samme det, finnbiff med fløtegratinerte poteter lenge leve!!!! 1
Montefalco Skrevet 30. oktober 2011 #33 Skrevet 30. oktober 2011 Kind of Fusionfood Lappland møter Asia, lzm. Det dyrkes ris i Europa også. Personlig synes jeg det er enkelt og godt med gulrøtter og poteter som skjæres i skiver og kokes i sausen sammen med alt det andre.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #34 Skrevet 30. oktober 2011 Altså, mine gjester elsket det og det er det viktigste. Hvis du får vondt i magen av fløtegratinerte poteter så synd for deg. Dessuten ja, synes du var frekk, du kuppet tråden min. Men samme det, finnbiff med fløtegratinerte poteter lenge leve!!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå