AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1 Skrevet 30. oktober 2011 Forelsket meg i denne kjolen: Min lenke En slik kjole skal jeg ha da jeg gifter meg Likte overdelen på denne kjolen: Min lenke Denne kjolen er så nydelig: Min lenke Det eneste jeg ikke likte med den var dekorasjonen under brystene, men ellers var den nydelig. Hva syns dere? Og hvordan ser deres drømmekjole ut?
CathFoto Skrevet 30. oktober 2011 #2 Skrevet 30. oktober 2011 Den første var veldig fin, den andre minner meg om åttitallet selv om jeg er enig i at toppen er fin, og den siste var også flott. Jeg liker godt kjoler med en stropp og litt dill på skjørtet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #3 Skrevet 30. oktober 2011 Den første var veldig fin, den andre minner meg om åttitallet selv om jeg er enig i at toppen er fin, og den siste var også flott. Jeg liker godt kjoler med en stropp og litt dill på skjørtet. Jeg ble forelsket i den første kjolen. Utrolig enkel, men samtidig så fin. Ja, jeg likte den øvre delen av kjole nr. 2, ikke den den nedre delen. Ligner litt på en havfrue hale Det er fint med kjoler som har stropper også, de er kanskje litt mer tradisjonelle? Jeg personlig foretrekker stroppløse kjoler.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Her har du en fin kjole med en stropp. Nydelig
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Her har du en fin kjole med en stropp: Min lenke Nydelig
Samulita Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Veldig fine alle tre Toppen på nr 2 var spesielt fin, ja! Jeg funnet flere drømmekjoler hos Cecilie Melli. Elsker kjoler som fremhever kvinnelige former, og spesielt de som har et vintage preg. Ideelt sett burde ryggen være helt eller delvis åpen. Ting jeg IKKE liker: Strutteskjørt Tubetopp/korsett Knyting i ryggen...! For mye stæsj på stoffet!
Gjest Jytte Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har ikke sansen for vanlige brudekjoler. Synes de er svært lite flatterende på de fleste kvinner. Drømmekjolen min må være en av de lekre kjolene til Leila Hafsi: Drømmekjole 1 Drømmekjole 2 Drømmekjole 3 Drømmekjole 4 De er helt sikkert spinndyre, men det er da også kjoler som man kan bruke etter at man har giftet seg. Alldeles nydelige alle sammen 2
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Kjolen min, følte meg fantastisk vakker da jeg giftet meg. Mvh Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 Forelsket meg i denne kjolen: Min lenke En slik kjole skal jeg ha da jeg gifter meg
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har ikke sansen for vanlige brudekjoler. Synes de er svært lite flatterende på de fleste kvinner. Men snittet på de kjolene du har der er jo særdeles lite flatterende! De får alle de nydelige jentene til å se ut som plussmodeller jo, plusser på 15 kg. 13
Samulita Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Men snittet på de kjolene du har der er jo særdeles lite flatterende! De får alle de nydelige jentene til å se ut som plussmodeller jo, plusser på 15 kg. Veldig enig!
Lyra Skrevet 31. oktober 2011 #12 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke sansen for vanlige brudekjoler. Synes de er svært lite flatterende på de fleste kvinner. Faktisk så er det typiske a-line snittet med korsett et snitt så passer til svært mange kvinner. Jeg var egentlig på utkikk etter noe mer originalt, men har endt opp med en veldig "a4-kjole" fordi det kledde meg desidert best. Er enit i at ikke alle kler snittet eller stroppeløst, men selve snittet kler veldig mange
mora1 Skrevet 31. oktober 2011 #13 Skrevet 31. oktober 2011 Her er min drømmekjole:-)så denne skal jeg ha når jeg skal gifte meg.. http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2227 1
Gjest Jytte Skrevet 31. oktober 2011 #14 Skrevet 31. oktober 2011 Men snittet på de kjolene du har der er jo særdeles lite flatterende! De får alle de nydelige jentene til å se ut som plussmodeller jo, plusser på 15 kg. Der er vi helt uenige. Jeg synes ikke det er fint om en stor jente bruker en kjole som er stroppløs og har en veldig tettsittende overdel ... som omtrent alle kjolene jeg ser for tiden. Kjolene til Leila faller nydelig og skjuler der man vil skjule istedet for å fremheve ved å bruke stroppløst og tettsittende. Jeg har selv kraftige armer og hadde ikke følt meg vel i stroppløst. Når jeg ser kjolene til Leila så vet jeg at det er et snitt som passer meg, selvom jeg er en størrelse 42.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #16 Skrevet 31. oktober 2011 Der er vi helt uenige. Jeg synes ikke det er fint om en stor jente bruker en kjole som er stroppløs og har en veldig tettsittende overdel ... som omtrent alle kjolene jeg ser for tiden. Kjolene til Leila faller nydelig og skjuler der man vil skjule istedet for å fremheve ved å bruke stroppløst og tettsittende. Jeg har selv kraftige armer og hadde ikke følt meg vel i stroppløst. Når jeg ser kjolene til Leila så vet jeg at det er et snitt som passer meg, selvom jeg er en størrelse 42. Hvis du er frodig i utgangspunktet vil en slik kjole få deg til se å feit ut, rett og slett. Selv om du vil skjule armene dine betyr ikke det at du bør kle på deg en vakker "søppelsekk" som skjuler ethvert hint av kvinnelige former. 2
must Skrevet 31. oktober 2011 #17 Skrevet 31. oktober 2011 Denne er jeg håpløst forelsket i om dagen 2
Judge Judy Skrevet 31. oktober 2011 #18 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Synes kjole 1 og 3 i HI var nydelige! Selv ser drømmekjolen min slik ut (min lenke) Giftet meg i en kjole inspirert av denne (jkdress) :gjeiper: min lenke Endret 31. oktober 2011 av Judge Judy
Gjest Jytte Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Hvis du er frodig i utgangspunktet vil en slik kjole få deg til se å feit ut, rett og slett. Selv om du vil skjule armene dine betyr ikke det at du bør kle på deg en vakker "søppelsekk" som skjuler ethvert hint av kvinnelige former. Jeg tror du skal uttale deg om noe du har greie på. Ingen vil kalle meg frodig, jeg er 175 cm og bruker str 42 - er det frodig i dine øyne? Kraftige armer er ikke det samme som frodig ..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg tror du skal uttale deg om noe du har greie på. Ingen vil kalle meg frodig, jeg er 175 cm og bruker str 42 - er det frodig i dine øyne? Kraftige armer er ikke det samme som frodig .. Herregud, da. Jeg driter vel i hva du er og ikke er! Konstaterer bare fakta når det gjelder snitt på kjoler og hvem som kler det... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå