AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Først kom det kløe i underlivet, så svir det litt i åpningen, ekstra når jeg tisser. Innsiden av kjønnsleppene er litt rødere enn vanlig. Så litt små klumpete utflod. Hva er alt dette?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Hørtes veldig ut som symptomer på sopp
Gjest Survival Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 Kan også være kjønnssykdommer. Best å dra til gynekologen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 Forsvinner sopp av seg selv? Tok noen stikkpiller for å fjerne bakteriell vaginose. Kan dette være årsaken til symptomene mine, eller årsaken til at sopp oppsto? Vet antibiotika ofte forårsaker sopp, men dette var altså ikke antibiotika. Kuren min ble ferdig i dag, så er det bare å vente noen dager å se om disse symptomene forsvinner av seg selv? Eller bør noe gjøres med det? TS.
Gjest navnelapp Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 Canesten behandlar sopp, ikkje pillar for bakteriell vaginose. Canesten er også utan resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå