Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Da jeg var på besøk hos et familiemedlem for en måned siden logget jeg meg inn på msn der. Jeg passet på å krysse av på ikke automatisk innlogging, slik at man må trykke på msn ikonet for å komme inn på msn. Men nå, hver gang denne pc'en blir skrudd på, så blir den personen som sitter på pc'en automatisk logget inn på MIN msn!!! Så mine kontakter skjønner ingenting, for jeg svarer ikke på chatten osv.. Hva kan være galt? Familien min skjønner heller ingenting av msn, og vet ikke hvor de skal gå inn for å forhindre at dette skjer... Heldigvis skal jeg dit om 2 uker igjen, så da må jeg fikse på det.
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Du må også sjekke at du ikke valgte "lagre passord".
Mrs. B Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 Ring dem og be dem åpne messenger og så "logge seg på" med noe helt annet (kan godt bare være tull). Da bør din automatiske innlogging overstyres av den nye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå