Gå til innhold

Nille og blod på tube

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte en tube med fake blod på Nille. Skal ut å skremme vettet av plagsomme unger på sukkerjakt må vite, så da må jeg se passe grusom ut selv. So zombie its gona be.

Men tilbake til denne tuben med fake blod fra Nille. Tok en liten testkjøring av denne igår på en bekjent. Og rødfargen gikk pokker ikke vekk jo. Stod at den kunne vaskes bort med vann og såpe. Yeah right. Neglelakkfjerner funka heller ikke. Men vindusrens funka.

Noen andre her, som har kjøpt dette Nilleblodet og testa det? Funnet andre måter for å få det av? Sliter med det samme? Eller kjøpt uten å testa?

(testkjørte utenpå make-up og da satt ikke fargen igjen men planen var jo å søle skikkelig med blod i kveld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på, jeg sitter fortsatt med "blod"-flekker på armene og i fjeset. Og lurer veldig på om blodet går av i vask (fra klær altså)?

Skrevet

Uff, håper du møtte på noen unger å skremme i går da, og at du ikke sølte deg til forgjeves. Halloween er jo ikke før i morgen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok blod kun på gammelt filletøy, som uansett skulle kastes. Så om det ikke går bort i vask, så spiller det ingen rolle.

Joda unger fikk vi skremt. Voksne også *mohaha*.

Igår var det Halloween for alle "voksne" på voksenbrus, men ikke like gøy å sjangle hjem rimelig død i tryne. Møtte forresten mye rart på min vei også. Flira godt av en syklist med laken over seg selv og ET i sykkelkurven.

Idag føler jeg mer med død enn det jeg gjorde igår som zombie :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...