Gjest Pittelillemeg Skrevet 29. oktober 2011 #1 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har noen scampi her... Hva kan jeg gjøre med de? Er det godt om jeg stekee de og dypper de i mango chutney? Hva kan jeg ha til
Gjest Pittelillemeg Skrevet 29. oktober 2011 #2 Skrevet 29. oktober 2011 Beklager så mange skrivefeil, jeg sitter på mobilen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #3 Skrevet 29. oktober 2011 De blir veldig gode hvis du lar dem ligge litt i teriyakisaus før du steker dem. Server med hvitløksbrød/loff med hvitløkssmør og en rømmedressing (Kan bruke litt sweet chilisaus i rømmen eller litt revet limeskall og finhakket jalapenos/syltet peperoni)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #4 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg syns det er godt med ris og salat til. Avocado og tomat. Også dypper jeg de i litt sur søt saus. Noe annet som e rgodt er jo å wokke de. Med kokkos melk og grønnsaker!
Trillrund Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Hvitløksmarinerte scampi med foccacia og hjemmelaget pesto og aioli....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå